شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۵۹۰
سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان کنگان گفت:نهادهای حمایتی از ظرفیت خیریه‌ها بهتر و کاملتر استفاده کنند تا در راستای توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه گام بردارند و کمک حال آنها باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، فتح‌الله نوروزی در نشست با مدیر و اعضای مؤسسه خیریه هنرمندان مهرآوران کنگان اظهار داشت: در تمام کشورهای دنیا، دولت‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که توسعه پایدار بدون مشارکت و کمک مردم شکل نمی‌گیرد.

فرماندار شهرستان کنگان  مؤسسات خیریه را قوت قلب جامعه دانست و افزود:‌‌ گروهی از مردم که با علاقه در زمینه توسعه و رفع مشکلات ورود کرده و تلاش می‌کنند مؤسسات خیریه هستند که در ارتقای کیفیت زندگی و توانمندسازی اقشار ضعیف  ایفای نقش می‌کنند و  اگر بگوییم بازوی توانمند نهادهای حمایتی هستند حرف گزافی نیست.

وی بزرگترین دستاورد مؤسسات خیریه را ترویج و تبلیغ سنت حسنه انفاق و نیکوکاری قلمداد کرد و یادآور شد: این رسم نیکو هرچه بیشتر در جامعه گسترش پیدا کند قطعا مزیت‌های خاص خودش را دارد.

نوروزی  با تأکید بر استفاده بهتر و کاملتر از ظرفیت مؤسسات خیریه توسط نهادهای حمایتی عنوان کرد:  باید فضایی برای خیریه‌ها ایجاد کنیم تا با توانمندشدن آنها در راستای توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه گام بردارند.

وی  شفافیت در عملکرد مؤسسات خیریه را عامل اعتماد بیشتر مردم به آنها برشمرد و گفت: ما در هر زمینه‌ای بتوانیم از کمک به خیریه‌ها دریغ نمی‌کنیم و در اولین فرصت نشستی با حضور تمامی این مؤسسات در راستای ایجاد هماهنگی در کمک به جامعه هدف برگزار می‌کنیم.

فرماندار شهرستان کنگان تأکید کرد : مؤسسات خیریه باید در راستای تقویت این مسیر خوبی  که انتخاب کرده‌اند بکوشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر