جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۶۱۱
سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: پایگاه امداد و نجات هلال احمر در مسیر اهرم - برازجان مستقر شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالحسن رفیعی‌پور صبح سه‌شنبه در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم این نهاد امدادگری و نجات جان انسان‌ها است افزود: جمعیت هلال احمر با امکانات و تجهیزات موجود توانسته در زمینه اجرای برنامه‌های امداد و نجات خدمات خوب و مؤثری انجام دهد.

وی بیان کرد: فعالیت‌ها و جان فشانی‌های اعضای جمعیت هلال احمر در شهرستان تنگستان به ویژه ایام نوروز قابل تقدیر و تأثیرگذار بوده است زیرا زمینه آسایش و راحتی مهمانان و گردشگران نوروزی را فراهم کرده بود.

رفیعی پور تصریح کرد: این گونه فعالیت‌ها در همه عرصه‌ها قابل تحسین و ستودنی است، جمعیت هلال احمر باید با مدیریت و روحیه جهادی و انجام کار فرهنگی که مد نظر مقام معظم رهبری است در ابعاد مختلف، حوادث و آسیب‌ها را بشناسد و راه‌های پیشگیری از آنها را با ارائه آموزش‌های لازم بین آحاد مردم نهادینه کند.

وی خاطر نشان کرد: در این میان نقش جوانان و فعالان جمعیت هلال احمر که بدون مزد مشغول انجام خدمت رسانی هستند یک کار ماندگار و اثربخش است و حضور آنها در عرصه‌های مختلف به طور قطع مورد رضایت خداوند قرار خواهد گرفت.

فرماندار تنگستان با اشاره به راه‌های ارتباطی متعدد در شهرستان و بروز حوادث ناگوار تصادفی خواستار استقرار پایگاه امداد و نجات هلال احمر در مسیر اهرم _ برازجان شد و تجهیز پایگاه‌های موجود را از برنامه‌های امسال شهرستان دانست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر