جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۶۱۷
سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: معاون برنامه‌ریزی و منابع اداره کل شیلات استان بوشهرگفت: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر طرح‌های آبزی‌پروری شتاب بیشتری گرفته و به دنبال دستیابی به تولید 100 هزار تن آبزیان در استان بوشهر در سه سال آینده هستیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری فارس، محمد تخشا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر دو هزار و 35 میلیارد تومان برای اجرای 60 پروژه اختصاص یافته است که سهم شیلات از نظر اعتباری 111 میلیارد تومان برای اجرای شش  پروژه است.

 معاون برنامه‌ریزی و منابع اداره کل شیلات استان بوشهر افزود : برای تکمیل ، بهسازی و ساماندهی بنادر صیادی جفره ، خورخان ، عامری ، دیر و دلوار 81 میلیارد تومان و به منظور تکمیل زیرساخت های پرورش میگو در سطح دو هزار هکتار، 30 میلیارد تومان طی امسال و سال آینده به طور مساوی اختصاص داده خواهد شد. 

وی این حجم از اعتبار را بیش از پنج برابر میانگین اعتبار اختصاص یافته به زیرساخت‌های شیلاتی در سه سال اخیر دانست و تصریح کرد : تولید آبزیان در استان بوشهر با اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری می‌گیرد و انتظار می‌رود دستیابی به تولید 100 هزار تن آبزیان در استان بوشهر در سه سال آینده  محقق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر