شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۶۳۲
سه‌شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: تعدادی افراد بازنشسته به صورت محدود در بخش‌هایی که ضرورت نیاز به انتقال تجربه به جوانان است، بکارگیری شده‌اند.
به گزارش فکرشهر از فارس، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای با عنوان « حیاط خلوت بازنشسته‌ها در بزرگترین مجموعه اقتصادی کشور هلدینگ خلیج فارس» خواستار پیگیری خبرنگاران فارس در این زمینه شدند. خبرنگار فارس نیز در این راستا به سراغ مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس رفته است تا در این زمینه کسب اطلاع نماید.

هلدینگ خلیج فارس، مجموعه‌خصوصی است

جواد گلی در گفتگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: هلدینگ خلیج فارس به عنوان یک مجموعه‌خصوصی، متشکل از یک خانواده 27 هزار نفری است و 110 شرکت تابعه دارد که در برخی بخش‌ها از توان و پتانسیل نیروهای باتجربه که اسمشان بازنشسته است، بهره‌مند می‌شود.

بکارگیری محدود بازنشستگان برای انتقال تجربیات

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه کمترین سطح اشتغال به نیروهای بازنشسته اختصاص پیدا کرده است، افزود: تعدادی افراد بازنشسته به صورت محدود در بخش‌هایی که نیاز به انتقال تجربه به جوانان است، بکارگیری شده‌اند.

 پرورش نیروهای جوان برای تصدی حوزه مدیریتی

وی ادامه داد:  طرحی به نام ظرفیت‌سازی در هلدینگ خلیج فارس شروع شده است که این طرح در راستای ظرفیت‌سازی و پرورش نیروهای جوان برای تصدی حوزه مدیریتی است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بیان کرد: این طرح توسط  شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی که دفتر آن در ماهشهر مستقر است در قالب پروژه 36 ماهه شروع شده است که نیروهای جوان پتروشیمی‌ها و مجتمع‌ها را برای قرار گرفتن در پست‌های بالاتر آموزش می‌دهد.

از افراد باتجربه و جوانان در هیات مدیره‌ها استفاده می‌شود

گلی با بیان اینکه هیأت مدیره پتروشیمی‌ها متشکل از افراد باتجربه و جوانان است که ظرفیت خوبی برای آینده هستند، خاطرنشان کرد: شما به عنوان نمونه می‌توانید هیأت مدیره‌های پتروشیمی برزویه و نوری را بررسی کنید تا بدانید میانگین سنی هیأت مدیره‌های پتروشیمی‌ها کاهش پیدا کرده یا افزایش داشته است.

جوان‌گرایی در هلدینگ خلیج فارس

وی  با تأکید بر اینکه رویکرد هلدینگ خلیج فارس به هیچ وجه در جهت احصاء بازنشستگان و توسعه و افزایش به‌کارگیری آنها نیست، گفت: به لحاظ قانونی هلدینگ خلیج فارس یک شرکت خصوصی تابع قانون تجارت است ولی در عین حال مشی و مسیرش استفاده از انتصابات برای انتقال تجارب است و طرح ظرفیت‌سازی و جوان‌گرایی در هلدینگ نیز شروع شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر