پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۶۵۹
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

فکرشهر: مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه برای هفته عفاف و حجاب برنامه ویژه‌ای در استان تدوین شده است گفت: در این هفته ضمن برپایی نمایشگاه عفاف و برپایی تجمع مدافعان حریم عفاف و حجاب از فعالان این عرصه در بوشهر تجلیل می‌‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، عباس برزگرزاده صبح امروز در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی با بیان اینکه 21 تیرماه به عنوان روز عفاف و حجاب نام‌گذاری شده است اظهار داشت: عفاف نقش مهم و تعیین کننده‌ای در جامعه دارد به نحوی که باید به عفاف در عرصه‌های مختلف اجتماع توجه ویژه‌ای کرد.

وی، با بیان اینکه عفاف زمینه ساز توسعه فرهنگ حجاب است تاکید کرد: هر چه در جامعه به عفاف توجه ویژه شود، زمینه  ترویج فرهنگ سازی حجاب محقق می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر از تدوین برنامه 7 گانه با 7 موضوع متفاوت در عرصه هفته عفاف و حجاب خبر داد و بیان کرد: 110 نوع فعالیت در 4 قالب آموزش عمومی، مشاوره، آموزش، تحقیق و کارهای تولیدی در هفته عفاف و حجاب در استان بوشهر تدوین شده است.

برزگرزاده با اشاره به تهیه بسته‌های ویژه برای فضای مجازی در زمینه عفاف و حجاب خاطر نشان کرد: تجمع بزرگ مردمی در دفاع از حریم عفاف و حجاب در نقاط مختلف استان بوشهر، برگزاری کارگاه آموزشی، تشکیل جلسات نقش حمایت از عفاف و حجاب در ارتقاء امنیت اجتماعی و نشست تخصصی مدافعان حریم خانواده از دیگر برنامه هفته عفاف و حجاب استان بوشهر است.

وی، با بیان اینکه یک از اهداف مهم دشمنان تهدیدات در عرصه بی حجابی و بی عفتی است تاکید کرد: دشمن برای توسعه فرهنگ بی عفتی و بی حجابی سرمایه‌گذاری عمده‌ای کرده است که باید این تهدیدات به خانواده‌ها منعکس شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر با تاکید بر توجه به سبک زندگی اسلامی ایرانی بیان کرد: برای مناطق حاشیه نشینی شهرهای استان بوشهر در عرصه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه ویژه‌ای تدوین و اجرایی شده است.

برزگرزاده با تاکید بر عفاف مردان افزود: عفاف و حجاب تنها  مختص خانم‌ها نیست بلکه شامل آقایان هم می‌شود که باید فرهنگ عفاف در مردان ترویج یابد.

وی، با بیان اینکه برای هفته عفاف و حجاب برنامه ویژه‌ای در استان بوشهر تدوین شده است گفت: در این هفته ضمن برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب از فعالان فرهنگی در این عرصه تجلیل می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر