جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۶۶۲
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: 15درصد از واجدان شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در این استان هنوز برای دریافت کارت خود اقدامی نکرده‌اند.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، اسکندر پاسالار بیان کرد: بیش از 775 هزار نفر در استان بوشهر واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند که از این تعداد 655 هزار معادل 85 درصد واجدان شرایط برای دریافت کارت ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون برای بیش از 594 هزار نفر کارت هوشمند ملی صادر شده که 588هزار نفر کارت خود را دریافت کرده‌اند، 6 هزار هنوز برای دریافت کارت مراجعه نکرده‌اند و 60هزار نفر نیز در نوبت دریافت کارت قرار دارند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به اینکه تاکنون 15درصد مردم هنوز درخواستی برای دریافت کارت هوشمند ملی نداشته‌اند تاکید کرد: مدت زمان استفاده از خدمات کارت ملی قدیمی به‌زودی به پایان می‌رسد و افرادی که تاکنون نسبت به تغییر کارت خود اقدام نکرده‌اند باید هرچه زودتر ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: 27 دفتر پیشخوان، 21 واحد ثبت احوال، پنج ایستگاه سیار و 9 دفتر پستی در سراسر استان بوشهر آماده ثبت‌نام از واجدان شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.

پاسالار تصریح کرد: کسانی که به علت معلولیت یا کهولت سن امکان حضور در دفاتر و اداره‌های ثبت احوال را ندارند می‌توانند درخواست حضور  ایستگاه‌های سیار در منازل کنند تا ماموران ثبت‌نام در اسرع وقت در منازل آنها حضور یابند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر