جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۶۶۹
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: این شهرستان بلحاظ موقعیت و گردشگرپذیربودن نیاز به جایگاه عرضه سوخت سی ان جی بیشتری دارد که باید دردستور کار قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید علی پاک نژاد روزچهارشنبه درنشست هماهنگی و بررسی مشکلات جایگاه‌های سوخت گازطبیعی فشرده (سی ان جی) این شهرستان افزود: وجود جایگاه‌های سوخت جدید برای اهالی این شهرستان و مسافران و گردشگران زیادی که درطول سال بویژه ایام تعطیلات نوروز وارد این منطقه می‌شوند، بسیار ضروری و سودمند است.

وی اظهارداشت: افزایش جایگاه سوخت در ورودی‌های شهرلازم و باید برنامه ریزی دراین زمینه صورت گیرد.

پاک نژاد گفت: جانمایی جایگاه جدید سوخت گاز طبیعی در شهرستان گناوه باید با همکاری و تعامل دستگاه های مرتبط انجام و در برنامه‌های آینده شهرستان مدنظر قرار گیرد.

وی با اشاره به مشکلات و مسایل جایگاه‌های سوخت شهرستان گناوه گفت: تمامی مسایل ایمنی و موارد دیگر در ساخت و نحوه ارائه خدمات جایگاه‌های سوخت رعایت شود تا مردم هیچ نگرانی نداشته باشند.

فرماندار گناوه یادآورشد: هدف همه ما خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر به مردم است و مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان آماده همکاری با جایگاه داران در زمینه بهبود شرایط و خدمت رسانی بهتر و جلب رضایت آنها هستند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر هم اینک دارای دوجایگاه عرضه سوخت سی ان جی است که یکی از آنان در جاده کمربندی هر ازچندمدتی تعطیل می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر