پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۶۹۳
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان به همراه رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران 24 اردیبهشت ماه از خانواده شهید عباس سلیمی دیدار کردند.
به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بیمارستان گنجی، سرپرست بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان تکریم  خانواده شهدا ر یکی از مهم‌ترین رویکردهای بیمارستان شهید صادق گنجی اعلام کرد و اظهار داشت: شهدا، ایثار گران و خانواده آنان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و خدمت به آنان همواره در سرلوحه فعالیت این بیمارستان بوده و هست.
دکتر نادر آذرشب افزود: بی‌شک همکاران ما در مجموعه بیمارستان شهید گنجی بر خود فرض دارند که در ارائه خدمات درمانی به خانواده شهدا مراتب تکریم و احترام را رعایت کرده و حفظ شان و منزلت خانواده شهدا رعایت شود.
وی هدف از ایجاد واحد رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران در بیمارستان  را ارائه خدمت بی‌منت و صادقانه به خانواده محترم شهدا دانست و ادامه داد: مجموعه پرسنل بیمارستان شهید گنجی افتخار دارد که در خدمت این قشر فداکار جامعه باشند.

احمد ملک‌زاده رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان اظهار داشت: همواره بنیاد امور ایثارگران و جانبازان شهرستان از عملکرد درمانی بیمارستان شهید گنجی برازجان و رسیدگی به امور درمان ایثار گران و جانبازان رضایت داشته است.

بر اساس این گزارش، خانواده شهید عباس سلیمی به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دشتستان با حضور در دفتر کار  سرپرست بیمارستان شهید گنجی برازجان از زحمات وی، پرسنل  بخش ای سی یو و سایر مسئولین این بیمارستان تقدیر و تشکر کردند.


ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر