پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۶۹۵
پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: شهرستان گناوه در اجرای مصوبه امهال تسهیلات کشاورزی از شهرستان های موفق در استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد عصر پنج شنبه در نشست هماهنگی اجرای مصوبه امهال تسهیلات کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: شهرستان گناوه از شهرستان‌های موفق استان بوشهر در زمینه اجرای مصوبه امهال وام‌ها و تسهیلات کشاورزی است که جای تقدیر از همه دست اندر کاران به خصوص بانک‌های عامل دارد.

وی افزود: برای اجرای مرحله دوم این کار با توجه به اینکه هنوز دستورالعمل جدید بانک‌ها ابلاغ نشده است جهاد کشاورزی برنامه‌های لازم به خود را در این زمینه انجام و آماده کند.

فرماندار گناوه گفت: بانک‌ها هم بررسی لازم را انجام دهند و از سرپرستی شعب اعتبارات و مبالغ استعلام و لیست کامل را تا یکشنبه در اختیار جهاد کشاورزی قرار دهند.

وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی بر اساس لیست تهیه شده بانک‌ها و برنامه زمان بندی عمل و اعلام کند تا اجرای مصوبه امهال وام‌ها در این مرحله نیز مانند مرحله اول نتیجه بخش باشد.

وی گفت: بانک‌های شهرستان گناوه از بهترین بانک‌ها در سطح کشور هستند که ضمن عملکرد و تعامل خوب با مجموعه مدیریتی شهرستان، پیگیر مشکلات مردم و رسیدگی به آنها نیز هستند که جای تقدیر و تشکر دارد.

پاک نژاد خاطر نشان کرد: امید است بتوان در مرحله جدید اجرای مصوبه امهال تسهیلات کشاورزی با عملکرد خوب در خدمات رسانی هر چه مطلوب‌تر و مناسب‌تر به مردم گام برداشت و موفق عمل کرد.

وی گفت: بانک‌ها نیز برای کسانی که به موقع وام‌های خود را پرداخت می‌کنند مورد تشویق قرار دهند تا برای دیگران نیز باعث تشویق شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر