پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۷۱۸
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: امام جمعه عسلویه گفت: قبلا هم در این زمینه گفته‌ایم در روستاها خصوصا روستاهای دهستان نایبند مشکل آب جدی است که مسؤولین باید به فکر حل این مشکل باشند.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام سیدعلی هاشمی‌نژاد در خطبه های نمازجمعه امروز عسلویه اظهار داشت: ماه رمضان ماه توبه، استغفار و بازگشت به سوی حضرت حق است و انسان می‌تواند خود را متخلق به اخلاق الهی کند.

امام جمعه عسلویه با بیان اینکه در این ماه مبارک خود را به درگاه خدا نزدیک کنیم و از گناهان گذشته برائت بجوییم، افزود: خدا بسیار توبه‌پذیر است  و اهل ایمان نباید از رحمت خدا مایوس باشند چرا که یاس و ناامیدی برای کافران است.

وی  با اعلام اینکه هیچ بن‌بستی در رفع مشکلات اقتصادی نیست اگرچه موانع وجود دارد ولی راه باز است ، بیان کرد:ا امروز نهال انقلاب به درختی قوی و ریشه‌دار تبدیل شده است،  ما مشکل داریم سستی از ماست و اگر انقلابی جهادی و بسیجی وار وارد شویم مشکلات حل می‌شود.

هاشمی نژاد عنوان کرد: جوانان متفکر، مؤمن و خوش‌ذوق با حداقل امکاناتی که در اختیارشان قرار دادیم کارهای بزرگی در بحث هسته‌ای و پیشرفت علمی کشور انجام دادند از پتانسیل جوانان بیشتر استفاده کنیم .

وی  خاطرنشان کرد: عزیزان ما در کمیته امداد برای انجام کارها و رفع نیازهای ایتام و نیازمندان خالصانه زحمت می‌کشند که نیاز است خیرین  با کمیته امداد همراهی و هماهنگی داشته باشند.

امام جمعه عسلویه به مشکل آب روستاهای شهرستان اشاره و افزود: قبلا هم در این زمینه گفته‌ایم در روستاها خصوصا روستاهای دهستان نایبند مشکل آب جدی است، به شکلی بحران آب است هر چهار روز هشت ساعت آب دارند؛ تازه برخی جاها همین هم ندارند مسؤولین مدبرانه در رفع مشکل آب روستاها اقدام کنند؛ روستاهای پارسیان در همسایگی ما هیچ مشکل آب ندارند و آب با فشار و خوب دارند ؛برخی مشکلات در این شهرستان هست که در جاهای دیگر نیست .

امام جمعه عسلویه به انتشار برخی موضوعات در فضای مجازی اشاره کرد تأکید کرد: فضای مجازی وضعیت خوبی ندارد هر خبری مطلبی پخش نکنید؛ انسان در فضای مجازی هم باید تقوا رعایت کند در امورات اختلاف‌برانگیز مطلب پخش نکنند چه دانسته یا ندانسته خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن ریختن است؛ اختلاف‌افکنی از آرزوهای دشمن و از اهداف مهم آنان است .

وی افزود:  از دستگاه‌های امنیتی می‌خواهیم مراقبت  و با قاطعیت با این مسایل برخورد کنند تا وحدت شهرستان خدشه‌دار نشود؛ وحدت در این شهرستان مثال‌زدنی است بحث وحدت و امنیت شهرستان برای من مهم است و بارها بر این مطلب تاکید کرده‌ام فعلا که اتفاقی نیفتاده ولی عقل حکم می‌کند که هوشیار باشیم؛ اختلاف خواست دشمن است که این خواسته را به گور می‌برد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر