شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۷۸۰
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: در سفر اخیر هیئت دولت به استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور خورموج - دشت پلنگ مصوب شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالله نادری صبح یکشنبه در نشست با شهردار و شورای شهر شنبه با بیان اینکه با رو کار آمدن دولت تدبیر و امید چهره شهرها تغییر کرده است، اظهار داشت: یکی از رویکردهای خوب دولت توجه به جایگاه شوراها بوده است.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند به جایگاه شوراها احترام بگذارند و نسبت به رفع مشکلات آنها که نماینده مردم هستند اهتمام ویژه داشته باشند.

نادری از اتحاد، همدلی و وحدت بین شهردار و شورای شهر شنبه تقدیر کرد و ادامه داد: هر کجا که همدلی و اتحاد وجود داشته باشد روند توسعه بهتر و بیشتر خواهد بود.

وی بر ضرورت احداث مخزن آب شهر شنبه تاکید کرد و گفت: بخش زیادی از وعده‌های وزیر فناوری و ارتباطات در سفر به استان بوشهر که مربوط به شهرستان دشتی و بخش شنبه و طسوج بود تحقق یافت و وضعیت ارتباطات به نسبت گذشته بهبود یافته است.

نادری با بیان اینکه در سال جاری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت است، تصریح کرد: اعتبارات خوبی از محل سفر هیئت دولت به استان بوشهر برای این شهرستان مصوب شده است.

فرماندار دشتی خاطر نشان کرد: اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی استاندار بوشهر برای پروژه باغان - سرچشمه تحقق یافته و اعتبار آن نیز ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: در سفر اخیر هیأت دولت به استان بوشهر ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل محور خورموج - دشت پلنگ مصوب شد.

نادری با بیان اینکه ثبت آثار تاریخی شنبه پیگیری خواهد شد، اضافه کرد: روند پاسخ استعلامات در سطح شهرستان نباید طولانی شود تا افراد دلسرد و از سرمایه گذاری منصرف شوند و قطعاً با مدیرانی که در حوزه سرمایه گذاری سنگ اندازی می‌کنند برخورد می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر