چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۷۹۵
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسئولان و تعامل با رسانه‌ها، گفت: تعامل با رسانه‌ها یکی از معیارهای مهم برای ارزیابی مدیران استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: روابط عمومی‌ها نقش بسیار مهمی در هر یک از دستگاه‌ها دارند و باید بیش از پیش مورد توجه باشند.

وی به جایگاه روابط عمومی در ایجاد ارتباط با عوامل برون‌سازمانی اشاره کرد و ادامه داد: روابط عمومی آئینه تمام نمای یک دستگاه است و نقش مهمی در کارآمد یا ناکارآمد جلوه دادن هر دستگاه دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه دستیابی به موفقیت توسط هر دستگاهی نیازمند داشتن یک روابط عمومی قوی و توانمند است اضافه کرد: باید امکانات و تجهیزات لازم و مورد نیاز برای روابط‌عمومی‌ها فراهم شود.

وی تصریح کرد: در راستای بهبود شیوه‌های اطلاع رسانی شورای هماهنگی روابط عمومی‌ها در استان بوشهر فعال شده است که نقش مهمی در هم‌افزایی، تعامل و برنامه‌ریزی خواهد داشت.

گراوند خواستار تأمین تجهیزات، امکانات و منابع مالی روابط عمومی‌ها شد و بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید با بیان موفقیت‌ها و عملکردهای دستگاه‌ها افکار عمومی را مدیریت و در جامعه امید آفرینی کنند.

وی داشتن خلاقیت و ایده‌های نو توسط روابط عمومی‌ها را مهم دانست و افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی، باید روابط عمومی‌ها را چشم بینای خود برای ایجاد سرمایه اجتماعی بدانند.

استاندار بوشهر خواستار افزایش تعامل مدیران با رسانه‌ها و پاسخگویی آنها شد و ادامه داد: یکی از فاکتورهای ارزیابی مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان بوشهر تعامل با رسانه‌ها و بیان عملکرد دولت است.

وی امیدآفرینی را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر بیش از دو هزار میلیارد تومان پروژه مصوب شد که روابط عمومی‌ها باید این طرح‌ها و پروژه‌ها را معرفی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر