جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۸۰۷
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر، جزئیات افزایش حقوق دهیاران استان بوشهر در سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش فکرشهر، فاطمه دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ابلاغ دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران اظهار داشت: به منظور ایجاد وحدت رویه و نظام بخشی به نحوه تعیین و پرداخت حقوق و مزایای دهیاران و در اجرای مفاد آئین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور و بخشنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستورالعمل نحوه تعیین حقوق و مزایای دهیاران در ۲۱ ماده و سه تبصره به فرمانداری‌های سراسر استان ابلاغ شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: دستورالعمل ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مبنای محاسبه حقوق و مزایای دهیاران است.

وی افزود: حقوق و مزایای دهیاران شامل حقوق مبنا، حقوق پایه، افزایش سنواتی، مزایای سرپرستی، کمک هزینه عائله‌مندی، کمک هزینه اقلام مصرفی و کمک هزینه مسکن است.

دهقانی یادآور شد: به دهیاران واجد شرایط فوق‌العاده‌ای تحت عنوان «فوق‌العاده کارایی» متناسب با درآمد دهیاری، میزان کارایی و بهره‌وری و اجرای عملیات عمرانی دهیاری پس از توزیع بودجه سالانه دهیاری‌ها و با تأیید دفتر امور روستایی و شوراها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر افزود: بهره‌مندی دهیاران از مبلغی با عنوان پاداش آموزش یکی از ویژگی‌های دستورالعمل سال جاری است.

وی گفت: در صورتی که دهیار در دوره‌های آموزشی مصوب، شرکت و گواهی آموزشی معتبر از مراجع ذی‌صلاح اخذ کرده باشد، در پایان سال به ازای هر ساعت حضور در دوره‌های آموزشی، فوق‌العاده‌ای با عنوان پاداش آموزش، بر اساس دستورالعمل محاسبه و به دهیار پرداخت می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر