جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۸۶۲
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: شهردار خورموج گفت: روند پروژه‌های عمران شهری خورموج مطلوب است و تلاش داریم در هفته دولت پروژه‌های زیادی افتتاح شود.

به گزارش فکرشهر، احمد شیخیانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای ادامه نهضت آسفالت معابر شهر خورموج چهار پیمانکار در حال زیرسازی و آسفالت معابر، ترمیم حفاری‌های سطح شهر، بهسازی و روکش آسفالت معابر در محلات غرب جاده، محله دشتی‌ها، لنگک، شهرک‌های دوالفقار، آماده سازی و بسیجیان هستند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای ارائه خدمت به مردم شریف شهر خورموج، هم اکنون در شش نقطه از شهر از جمله شهرک شهید چمران، خیابان غدیر، روبروی مسجد آذربایجانی‌ها، جنب میدان بصیرت، جنب شبکه بهداشت و خیابان شهید سیفی پروژه‌های فضای سبز و پارک توسط پیمانکاران و خود شهرداری به صورت امانی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: بهسازی پارک مفتون در حال انجام و مطالعه فاز دوم پارک مفتون و فضای سبز ورودی شرقی خورموج و طراحی پارک شهرک ذوالفقار نیز در حال انجام است.

شیخیانی خاطر نشان کرد: هم اکنون احداث سرویس بهداشتی سه راهی جاده بوشهر کنگان و ورودی جنوب شهر پایان یافته و یادمان شهدای گمنام پارک مفتون، دیوار حفاظتی دره میرشکاری، خیابان جنوب دره میرشکاری، خیابان و پل ارتباطی مسکن مهر به پارک مفتون و کف سازی و موزائیک پیاده روها در ۴ نقطه شهر در حال کار است و پروژه ایستگاه شماره دو آتش نشانی و پارک لنگک خمینی آباد نیز به صورت امانی به زودی اجرای آن آغاز خواهد شد.

وی همچنین از الکترونیکی کردن سیستم پرداخت عوارض شهرداری خبر داد و گفت: ممیزی املاک مسکونی و تجاری شهر و الکترونیکی کردن سیستم پرداخت عوارض نیز در حال انجام است که پس از پایان ممیزی املاک شهروندان می‌توانند با دسترسی به اینترنت در هر مکان نسبت به پرداخت عوارض اقدام نموده و نیاز به حضور در شهرداری ندارند.

شهردار خورموج یادآور شد: با توجه به تصمیم اتخاذ شده پروژه‌های عمرانی همزمان در محلات مختلف شهر اجرا خواهد شد که همه محلات به صورت عادلانه از عمران شهری برخوردار شوند و بر اساس برنامه ۵ ساله شهرداری که به تصویب شورای اسلامی دوره پنجم رسیده ان‌شاءالله در پایان این برنامه همه معابر شهر آسفالت شده و در همه محلات شهر خورموج پارک محله‌ای احداث خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر