پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۸۸۱
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: جشن‌های گلریزان برای آزادی ۱۲۷ زندانی در نقاط مختلف استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سید اسماعیل موسوی صبح سه‌شنبه در جشن گل ریزان گناوه اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن گل ریزان کاهش آسیب‌های اجتماعی است و سعی می‌کنیم به کمک خیران و مردم گامی در این راستا برداشته شود.

وی گفت: حضور و پیش قدم شدن مقام معظم رهبری در این کار خیر و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد حجت را بر همه ما تمام می‌کند که حضور ایشان به عنوان رهبر و ولی امر حاوی پیام تبعیت و پیروی از ایشان برای همه ما است.

وی افزود: مردم استان بوشهر بخصوص خیران و مردم گناوه همواره در این کار خداپسندانه حضوری فعال دارند و در سال‌های گذشته نیز زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را فراهم کرده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر خاطر نشان کرد: در جشن گل ریزان امسال در گناوه برای کمک به آزادی ۱۰ نفر زندانی جرایم غیر عمد این شهرستان با مبلغ بدهی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک جمع آوری می‌شود.

موسوی گفت: در حال حاضر جشن گل ریزان در نقاط مختلف استان بوشهر برای کمک به ۱۲۷ زندانی جرایم مالی غیر عمد استان با بدهی بیش از ۲۲ میلیارد تومان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: اگر برخی از خیران موفق به حضور در جشن‌های گل ریزان که در شهرستان‌ها در حال برگزاری است نشده‌اند می‌توانند به صورت کارتی یا با حضور مستقیم به ستاد دیه استان واقع در مرکز استان به این امر خیر کمک کنند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با تاکید بر گذشت از سوی شاکیان اینگونه زندانیان گفت: برای پرداخت بدهی این زندانیان مقداری از طریق کمک خیران و بقیه هم از آورده خود زندانیان و گذشت شاکیان تأمین می‌شود تا زمینه آزادی آنها فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر