چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۸۸۲
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیازمند توسعه فضای فیزیکی است.

به گزارش فکرشهر، اکبر مولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مشکلات دانشگاه فرهنگیان بوشهر برای سال پیش رو کمبود فضای فیزیکی خصوصاً در بحث خوابگاهی است که انتظار داریم این مسائل و مشکلات مرتفع شود.

وی اضافه کرد: در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر مسائل و مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر تشریح شد و از استاندار و سایر مدیران استان درخواست شد تا با توجه به اهمیت استراتژیک آن در نظام آموزشی کشور، در رفع مشکلات خوابگاهی دانشگاه همکاری لازم را با مجموعه دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر داشته باشند.

مولایی با بسیار مطلوب دانستن نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر بیان داشت: در این نشست اکثراً موارد درخواستی ما و به نوعی تمامی خواسته‌های دانشگاه مورد پذیرش شورای آموزش و پرورش استان بوشهر قرار گرفته و مصوب شد.

وی اضافه کرد: در این نشست سه مصوبه بسیار خوب برای دانشگاه فرهنگیان تصویب شد که قطعاً نقش بسیاری در کاستن از مشکلات دانشگاه، توسعه و کارآمدی بیشتر آن خواهد داشت.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: در این نشست مصوب شد که سازمان برنامه و بودجه استان مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان در اعتبارات سال ۹۸ برای ساخت یک خوابگاه ۲۵۰ نفره در پردیس بنت الهدی صدر تخصیص داده و مدیرکل نوسازی مدارس نیز موظف شد که پروژه را به انجام برساند؛ اما به شرط اینکه سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان نیز بودجه تکمیلی این خوابگاه را تخصیص دهد.

مولایی تصریح کرد: همچنین در راستای توسعه فضای فیزیکی پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر مصوب شد که یک فضای آموزشی از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان در اختیار اداره کل نوسازی مدارس استان قرار گرفته و این سازمان مدرسه‌ای را با اعتبار اولیه دو میلیارد تومان ساخته و به اداره کل آموزش و پرورش تحویل داده و در عوض آن مدرسه شاهد که الان در محدوده پردیس پسران قرار دارد به این پردیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ملحق شود.

وی متذکر شد: همچنین در مصوبه سوم بنا شد که برق مراکز دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر شامل پردیس علامه طباطبایی و پردیس بنت الهدی صدر بوشهر و مرکز آموزش عالی واحد برازجان با توجه به اینکه از املاک آموزش و پرورش هستند، معافیت هزینه‌های انرژی برای این مراکز نیز اعمال شده و از پرداخت پول برق معاف شوند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: استاندار بوشهر در پایان این نشست نیز ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر از همه اعضای شورای آموزش و پرورش استان خواست برای حل مشکلات این دانشگاه با آن همکاری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر