چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۸۹۱
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: به مناسبت روز روابط عمومی، آیین تقدیر از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی 30 اردیبهشت ماه در نمازخانه بیمارستان شهید گنجی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بیمارستان شهیدگنجی برازجان، رییس بیمارستان در این آیین  ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه ارتباطات، روابط عمومی را مجموعه ای از اقدامات و کوشش های هر سازمان برای برقراری ارتباط مؤثر با گروه های ذینفع و سایر احاد جامعه دانست و اظهار داشت: به عبارتی زبان گویای یک سازمان برای بیان عملکرد و دفاع از دستاوردهای آن نهاد روابط عمومی آن اداره محسوب می شود.
دکتر نادرشکیب آزاد با بیان اینکه  بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است، ادامه داد: روابط عمومی یک اداره با نقش آفرینی مطلوب خود می تواند وجهه آن نهاد یا اداره را در نزد مخاطبان خوب جلوه دهد.


وی افزود:  روابط عمومی پل ارتباطی مردم با مسوولین سازمان و نهاد های خدمت رسان، محسوب می شود که مردم می توانند از طریق این واحد از آخرین اطلاعات و دستاوردهای آن سازمان یا نهاد با خبر شوند.
رییس بیمارستان شهید گنجی ضمن تشکر از روابط عمومی بیمارستان به جهت اطلاع رسانی اخبار بیمارستان ادامه داد: در سالی که مزین به سال رونق تولید نامگذاری شده است با تلاش و کوشش و همدلی و هماهنگی بیشتر روابط عمومی با سایر نهادها، دانشگاه و بخش های مختلف بیمارستان در پیشبرد اهداف درمان و سلامت شهرستان و استان گام موثر تری برداشته شود .  
بر اساس این گزارش، در این آئین از آقایان  بهروز اله یاری مسوول روابط عمومی بیمارستان و مهدی بویر احمدی مسوول سمعی و بصری  بیمارستان شهید گنجی تجلیل شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر