پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۸۹۲
سه‌شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

فکرشهر: جلسه  بررسی وسعت گستردگی ملخ های صحرایی در دومین جلسه ستاد بحران بخش سعدآباد با حضور رییس جهاد کشاورزی بخش سعدآباد و وحدتیه و دهیاران 30 اردیبهشت ماه در سالن بخشداری سعدآباد برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، مسوول امور کشاورزی بخشداری سعدآباد ضمن تشریح ابعاد و خطرات آفت ملخ های صحرایی و خطرات پیش روی کشاورزان بخش سعدآباد اظهار داشت: درصورت تعلل درمبارزه با این معظل ازمجموعه دهیاران و شهرداران بخش سعدآباد درخواست  مساعدت می نمایم که با اطلاع رسانی بیشتر وگسترده تر در مشارکت عمومی مردم و تمامی دستگاهای اداری بخش، نسبت به همکاری با ادارات جهاد کشاورزی سعدآباد و وحدتیه همکاری  های لازم را داشته باشند.

علیرضا مالکی افزود: دستگاه های اداری ئ نهادهای مربوطه در این خصوص ازامکانات و تجهیزات موجود و فراهم نمودن دیگر امکانات در مهار این آفت فعالیت خود را بیش از پیش انجام دهند.

به گزارش فکرشهر، مسوول امور کشاورزی بخشداری سعدآباد و مسوول جهاد کشاورزی منطقه وحدتیه به عنوان متولیان اجرایی جهاد کشاورزی بخش سعدآباد و وحدتیه با ذکر مناطق  پرخطر و شیوه مبارزه با ملخ های صحرایی سخنانی بیان کردند و خواستار فوریت بخشی دهیاران و گسیل ماشین آلات شهرداری سعدآباد و وحدتیه و دیگر ادارات جهت مهار این آفت و درنهایت محو ملخ ها شدند.

بر اساس این گزارش، دهیاران و نماینده شهرداران دربخش سعدآباد ضمن تبادل نظر و قبول همکاری بیشتر با مجموعه بخشداری، جهاد کشاورزی بخش سعدآباد و وحدتیه تقسیم کار و زمان بندی مصوب در جلسه مذکور را به عنوان اصلی ترین راهکار مبارزه با آفت ملخ صحرایی مورد تایید قراردادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر