پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۹۷۴
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۸

فکرشهر - مصطفی منفرد: بی شک هشت سال دفاع مقدس، آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران است آزادی و امنیت امروز مدیون خون هزاران شهید زیر ۲۰ سال بوده که رفتند تا امروز جوانان معنی درست رهایی از ظلم را بچشند و آزاد و سربلند افتخارات فراوانی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند.
به گزارش فکرشهر، در تمام سال های دفاع مقدس قامت بلند جسارت و دلاوری نیروهای توانمند ما چونان صنوبران بلند قامت، در هجوم وحشیانه بادهای نابهنگام ایستاد و سرافرازی کرد، آنچنان که چشمان ناپاک دشمنان از برق صاعقه خشم مقدس ملت قهرمان ما به خون نشست....
همه این جسارت ها و جان دادن ها و بسیج شدن ها تنها به یک دلیل بوده و آن چیزی نیست جز  به اهتزاز درآمدن پرچم کشور عزیزمان، تا نمادی باشد از پایداری و عزت نام ایران بر روی خلیج فارس و حفاظت از وجب به وجب خاک کشور عزیزمان ایران باشد.

بنا به همین دلیل در کلیه شهرهای کشور بعضا در برخی شهرها در جای جای آن پایه های بلندی را به منظور اهتزاز درآوردن پرچم ایران مشخص کرده و حتی اخیرا هر شهر به منظور رکورد شکنی شهر دیگر سعی بر نصب پایه بلند تر و پرچمی با ابعادی بزرگتر می کند.
 نائب ریس شورای اسلامی شهر خارک در این خصوص اظهار داشت: به دلیل بالا بودن هزینه نصب پایه ها و هزینه بر بودن نگهداری آن قادر به انجام آن نمی باشیم .

اما ما نظری دیگر داریم : هیچ هزینه ای نمی تواند جبران کننده حتی یک قطره از خون شهدا باشد؛ هیچ نشان اقتدار و عزت و افتخاری بالاتر از پرچم ملی کشورمان نیست، از شورای شهرخواستاریم  خرج های بسیاری و پروژهای زیادی در خارک اجرا شده و قطعا اجرای پروژه احداث المان پایه پرچم کشورمان می‌تواند در سال ۹۸ یکی از پروژه های شاخص این امور باشد ( پروژه ها باید به شکلی باشند که با گذشت زمان و نگاهی به پشت سر خود به انجام آن افتخار کنید) نصب این پایه پرچم می توان یکی از این پروژه های شاخص باشد.
با یک جستجوی ساده در اینترنت خواهید دید که شورای شهرهای این مملکت برای هرچه بلند تر برپایی پرچم کشور عزیزمان با هم در رقابت هستند فلذا هزینه کردن شورای شهر خارک در چنین جاهایی نامش سرمایه گذاری است.

 قابل توجه مسولین محترم از این پایه پرچم می توان در موارد دیگر همچون ایام عزاداری و ولادت و غیره نیز استفاده کرد؛ از همه مسولین محترم جزیره خارک،امام جمعه محترم جناب آقای کمالی، بخشدار محترم جزیره خارک جناب آقای رضایی، مشاور محترم پایانه های نفتی جناب آقای مهندس باقری، فرمانده محترم بسیج خارک جناب اقای سرهنگ حیاتی، جناب آقای صفایی شهردار و شورای محترم شهر خارک و مسوولین محترم اداره اطلاعات جزیره خارک خواهشمندیم  این خواسته به حق ما شهروندان، مانند همیشه گوش فرا دهید تا به کمک و همت و همکاری شما عزیزان و بزرگواران این حرکت زیبا و ارزشمند انجام گیرد.
 می توان از این سرمایه گذاری ارزشمند در هفته دفاع مقدس یا چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، در سال ( ۱۳۹۸) رونمایی کرد.

نظرات بینندگان
Aaaaalllllleeeexxx
|
-
|
جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۷
اشالله که هر چی زودتر عملی بشود به امید خدا 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر