چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۹۸۱
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: مدیر کل ثبت املاک و اسناد استان بوشهر گفت: از ۲۰۰ هزار سند املاک استان بوشهر تاکنون حدود ۵۴ هزار سند دفترچه‌ای به اسناد تک برگ تبدیل شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، اصغر پیر هادی ظهر پنجشنبه در نشست با فرماندار گناوه اظهار داشت: بیشترین سیاستی که اداره ثبت بر آن اهتمام دارد بحث توسعه زیرساخت‌ها و امنیت در زمینه املاک و اسناد است.

وی افزود: امسال نیز اولویت کارها بر بحث تأمین امنیت و بروز رسانی اطلاعات با توجه به نشست با حضور ریاست سازمان قرار گرفته است.

مدیر کل ثبت املاک و اسناد استان بوشهر گفت: امید است با توجه به ساختمان‌هایی که برای ثبت اسناد در حال پیگیری و یا در دست احداث است و تکمیل و بروز رسانی اطلاعات پرونده‌ها در سامانه ثبت به این اهداف دست یابیم.

وی با اشاره به قانون تبدیل دفترچه‌های سند املاک به اسناد تک برگ گفت: بر اساس برنامه تدوین شده تمام اسناد املاک دفترچه‌ای باید تا پایان سال ۹۸ به اسناد تک برگ تبدیل شود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: از ۲۰۰ هزار سند املاک استان بوشهر تاکنون حدود ۵۴ هزار سند دفترچه‌ای به اسناد تک برگ تبدیل شده است.

پیر هادی گفت: امید می‌رود که با افزایش مراجعات و اطلاع رسانی صورت گرفته و با توجه به اینکه تا پایان امسال همه دفترچه‌ها باید تک برگ شوند این رقم افزایش چشمگیری یابد.

وی با تاکید بر اینکه با عملیاتی شدن طرح تک برگ شدن دفترچه‌های املاک اختلافات ملکی کاهش چشمگیری می‌یابد اظهار داشت: از مردم درخواست می‌شود که اسناد دفترچه‌ای را با مراجعه به مراکز ثبت اسناد تبدیل به تک برگ کنند.

پیر هادی با تاکید بر همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی در تبدیل اسناد دفترچه‌ای املاک به ترک برگی افزود: دستگاه‌های دولتی موظف و مکلف هستند که دفترچه‌های اسناد دولتی را تک برگ کنند که در این زمینه خوشبختانه مشکلی وجود ندارد.

مدیر کل ثبت املاک و اسناد استان بوشهر از همکاری و همراهی فرماندار گناوه در اجرای برنامه‌های اداره ثبت املاک و اسناد در شهرستان گناوه تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر