پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۹۸۵
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

فکرشهر:  امام جمعه خورموج گفت: راهپیمایی روز قدس با حضور حداکثری برگزار شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم و برنامه‌های مناسبتی اظهار داشت: یکی از معجزات رزمندگان اسلام و یکی از محالاتی که ممکن شد آزاد سازی خرمشهر بود.

وی افزود: از یادگاری‌های ارزشمند امام راحل که باعث بیداری جهان اسلام شد راهپیمایی روز جهانی قدس است که این از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه خورموج با تاکید بر اینکه این راهپیمایی با شکوه هر چه تمامتر برگزار شود، ادامه داد: مدیران به نماز جماعت در ادارات، قران و امربه معروف و نهی از منکر توجه لازم داشته باشند.

فرماندار دشتی با بیان اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه هر چه تمامتر برگزار شود، گفت: برنامه‌های متنوعی در سوم خرداد در سطح شهرستان پیش بینی شده است.

عبدالله نادری اظهار داشت: یکی از برنامه‌های که در سوم خرداد پیش بینی شده تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان عملیات بیت المقدس است.

وی افزود: اصناف و بازاریان در این روز سر درب مغازه‌ها پرچم و پلاکارد نصب و ادارات نیز شعارهایی در خصوص آزاد سازی خرمشهر در سر برگ نامه‌ها درج کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس یادآور شد: همه اقدامات استکبار جهانی در این مدت این بود که این روز و مردم فلسطین فراموش شود و قدس از یاد برود.

نادری ادامه داد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی پیام مهمی به سراسر دنیا مخابره می‌کند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اتخاذ شده است، گفت: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی شهرستان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، قرآن و برپایی نماز اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار دشتی بیان کرد: جمع آوری زکات در سطح شهرستان توسط سازمان‌های مردم نهادی صورت می‌گیرد که مجوز لازم داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر