جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۹۸۹
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: در صورتی که شورا و شهرداری بنک طرحی مصوب داشته باشند ،این آمادگی وجود دارد که پارک جنگلی شهر بنک را واگذار کنیم .
به گزارش فکرشهر از فارس، غلامرضا منتظری امروز در نشست با فرماندار کنگان اظهار داشت: دغدغه اصلی ما انجام با کیفیت پروژه‌های حوزه آبخیزداری است که البته از نظر مالی هم مشکلاتی داریم و انتظار می‌رود برنامه‌های که داریم حمایت شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های خوبی در حوزه آبخیزداری در شهرستان کنگان اجرا شده است، افزود: این آمادگی وجود دارد که از محدوده بنک تا سیراف هر جایی که نیاز باشد طرح‌های آبخیزداری اجرا کنیم، البته  حمایت فرمانداری را می‌طلبد.

وی  با اشاره به اینکه مقداری از اعتبارات از محل صندوق توسعه ملی پیش‌بینی شده و مابقی منتظر منابع استانی هستیم، عنوان کرد:جدای از انجام طرح‌های آبخیزداری، دغدغه حفاظت از اراضی نیز وجود دارد که با توجه به  وسعت اراضی ملی حفاظت از  آنها کار دشواری است.

منتظری خواستار در نظر گرفتن اعتباری در بحث حفاظت از اراضی ملی شد و ابراز کرد:  در صورتی که شورا و شهرداری بنک طرحی مصوب داشته باشند ،این آمادگی وجود دارد که پارک جنگلی شهر بنک را واگذار کنیم .

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر