جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۵۹۹۱
پنجشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: جانشین رئیس پلیس استان بوشهر گفت: کشف کالای قاچاق در این استان در شاخص ارزش ریالی در دو ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۲۱۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ حیدر سوسنی با بیان اینکه نیروی انتظامی در مقابله با قاچاق کالا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند اظهار داشت:نیروی انتظامی در محورها و مناطق مختلف استان بوشهر با رصد عملیاتی و حضور مقتدر فیزیکی، فضای نا امنی برای قاچاقچیان را فراهم کرده است.

وی، شناسایی باندهای کلان قاچاق را در اولویت برنامه پلیس دانست و تاکید کرد:  شناسایی و متلاشی سر شاخه‌های اصلی قاچاق کالا در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و در این راستا برنامه‌های مدون و مهمی در استان بوشهر تدوین شده است.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر از تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا در پلیس استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان به صورت شبانه‌روزی مورد توجه نیروی انتظامی است که این مهم امسال، سال رونق تولید تشدید یافته است.

سرهنگ سوسنی مبارزه با قاچاق در راستای رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان را مورد اشاره قرار  داد و گفت: مبارزه با قاچاق کالا با اقتدار و تلاش شبانه‌روزی ادامه دارد تا به کسب و کار و رونق تولید کمک شود.

وی، ازایجاد قرارگاه‌ و افزایش ایستگاه‌های بازرسی در نقاط مختلف استان خبر داد و خاطر نشان کرد: مکان ایست و بازرسی دیلم با جانمایی به مکان دیگر منتقل می‌شود و در این راستا ضمن تقویت مرکز ایست و بازرسی شهید صلاحی دشتستان، قرارگاه ایست و بازرسی در محور فراشبند ایجاد می‌شود.

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر، خودروهای شوتی را خطرساز دانست و تاکید کرد: تاکنون افرادی با خودروهایی با سرعت غیرمجاز برای انتقال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی به سبب شدت تصادف جان خود را از دست داده‌اند که توقف و توقیف این خودروها مورد توجه قرار دارد.

سرهنگ سوسنی، از رشد کشفیات کالای قاچاق در دو ماه امسال خبر داد و بیان کرد: در دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل کشف  محموله‌های قاچاق بالای 500 میلیون تومان در استان بوشهر 7 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به افزایش کشف محموله‌های قاچاق بالای 100 میلیون تومان افزود: در مدت یاد شده، کشف محموله‌های قاچاق 100 میلیون تومانی به بالا در استان بوشهر 90 درصد افزایش داشته که نشان از تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در برخورد با قاچاق است.

  جانشین رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به افزایش ارزش کشف محموله‌های قاچاق گفت: کشف کالای قاچاق در این استان در شاخص ارزش ریالی در دو ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 212 درصد افزایش یافت.

سرهنگ سوسنی بیان کرد: شناسایی باندهای سازمان یافته و کلان در اولویت برنامه پلیس استان بوشهر قرار دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر