پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با توجه به نامه فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشتستان مبنی بر اعلام آمادگی و واریز مبلغ ورودی مسابقات لیگ برتر هندبال بزرگسالان کشور تا تاریخ یکم خرداد ماه و به پایان رسیدن این زمان...
کد خبر: ۵۵۹۹۶
جمعه ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۰۰

فکرشهر: با توجه به نامه فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران به باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشتستان مبنی بر اعلام آمادگی و واریز مبلغ ورودی مسابقات لیگ برتر هندبال بزرگسالان کشور تا تاریخ یکم خرداد ماه و به پایان رسیدن این زمان، مسوولین باشگاه ستارگان دشتستان با پیگیری های صورت گرفته و با حمایت غلام نیکویی،  رییس هیات هندبال استان بوشهر، فرصت یک هفته ای دیگر را برای واریز مبلغ ورودی و اعلام آمادگی مسابقات از فدراسیون هندبال اخذ کردند.

به گزارش فکرشهر، بر این اساس باشگاه ستارگان دشتستان تا پایان هفته جاری فرصت دارد تا اقدامات لازم را جهت آمادگی خود و حضور در مسابقات اعلام نماید.

گفتنی است در چند روز اخیر هیئت مدیره این باشگاه رایزنی های گسترده ای را با مسوولین شهرستان و استان جهت جلب حمایت و پشتیبانی برای شرکت در مسابقات لیگ‌برتر هندبال کشور انجام داده اند و طی روزهای آینده جلسات سرنوشت سازی را برای تعیین تکلیف سهمیه شهرستان دشتستان در این رده پیش رو دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر