پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۰۴۶
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی قطعات در دست اجرا بزرگراه خلیج فارس حد فاصل بزباز ـ بندو خبر داد.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، فرزاد رستمی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : پروژه بزرگراه خلیج‌فارس حد فاصل بزباز ـ بندو یکی از پروژه‌های ملی این اداره کل  است که در شهرستان عسلویه و در انتهای حوزه استحفاظی استان بوشهر به استان بندرعباس قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود : این محور دارای اهمیت زیادی است و در صورت تکمیل و راه‌اندازی آن شاهد تسهیل در رفت و آمد و همچنین تکمیل‌کننده کریدور اتصالی جنوب به شمال استان خواهیم بود.

وی گفت : اعتبار تخصیص یافته بعد از دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان به این طرح بالغ بر 151.5 میلیارد ریال است که مبلغ 80 میلیارد ریال از اعتبارات اعلام شده مربوط به مطالبات پروژه و مابقی جهت اتمام پروژه مورد نیاز می‌باشد.

رستمی بیان کرد: این محور 35 کیلومتر طول دارد و سه دستگاه پل بزرگ در آن اجرا می‌شود که اکنون کل پیشرفت فیزیکی قطعات در دست اجرای این پروژه 85 درصد است.

وی یادآور شد: اجرای پروژه‌های زیرساختی مورد تأکید و توجه است و با همه توانمندی و ظرفیت موجود در این عرصه اهتمام می‌ورزیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر