پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۰۹۸
دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: در راستای هر چه بهتر اجرا شدن این طرح همه دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی مربوطه مکلف به همکاری می‌باشند و باید تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به سلامت مردم به‌کار گرفته شود .
از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به سلامت مردم استفاده شود

به گزارش فکرشهر از فارس ،عباس جمشیدی در نشست آموزشی و هماهنگی بسیج ملی کنترل فشار خون با تسلیت ایام شهادت امام علی(ع) و اشاره به برنامه های دولت در راستای ارتقاء سلامت شهروندان،اظهار داشت: ایران در بحث بهداشت وسلامت فعالیت‌های چشمگیری داشته است و اجرای طرح تحول سلامت اقدام مهمی به همین منظور بوده است.

فرماندار شهرستان بوشهر افزود : حوزه سلامت یک حوزه گسترده است و پیچیدگی خاص خودش را دارد و  اجرایی شدن  مطلوب‌تر  طرح  بسیج ملی کنترل فشارخون ، قطعا ملزم به همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و ارتباط خوب با مردم می‌باشد که با توجه به پای کار بودن دستگاه‌های اجرای این مهم محقق خواهد شد.

وی بیان داشت : میزان مراجعه به مراکز بهداشت و درمان  همراه با توقعاتی هست که اگر این توقعات مرتفع نگردد این عدم‌کارایی را به پای پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان می‌گذارند که امیدواریم با اهتمام ویژه پرسنل زحمتکش شاهد حداکثر رضایتمندی مردم از خدمات این مجموعه زحمتکش باشیم  .

جمشیدی گفت: دستگاه‌های اجرایی با تقویت روابط عمومی‌ها در راستای  سه مقوله اطلاع‌رسانی ،آموزش و پیشگیری می‌توانند نقش سازنده‌ای را ایفا نمایند .

وی عنوان کرد: در راستای هر چه بهتر اجرا شدن این طرح همه دستگاه‌های اجرایی و بخش‌های خصوصی مربوطه مکلف به همکاری می‌باشند و باید تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به سلامت مردم به‌کار گرفته شود .

فرماندار شهرستان بوشهر با تقدیر از مدیرت مرکز بهداشت شهرستان و پرسنل زحمتکش آن مجموعه افزود : امیدواریم با اطلاع‌رسانی  و اجرای مطلوب  چنین طرح‌هایی روز به روز شاهد بهبود وضعیت سلامت شهروندان و کاهش مرگ و میرهای ناشی از عدم‌شناخت بعضی از بیماری‌ها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر