چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر - احمد احمدی: نماینده استان بوشهر در لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور نیازمند حمایت از سوی مسئولان است....
کد خبر: ۵۶۱۱۹
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹

فکرشهر - احمد احمدی: نماینده استان بوشهر در لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور نیازمند حمایت از سوی مسئولان است.

هندبال دشتستان با تكيه بر جوانان بومى خود موفق به صعود به ليگ برتر شد و مي بايست مهياى مسابقات سخت و طاقت فرساى فصل جديد شود اما اين تيم نيازمند همه جانبه مسئولين بوده و تنها حمايت هواداران كافى نيست.

شايد كمى به سال هاى گذشته بازگرديم مي بينيم كه جوانان دشتستانى براى رسيدن به ليگ برتر سال ها با تمام مشكلات مالى ، امكانات و جنگيدن با تيم هاى متمول نتوانسته بودند خود را به بالاترين سطح هندبال كشور برسانند و استعدادهاى اين شهر مجبور بودند با ترك شهر و ديارشان براى تيم هاى ديگر به ميدان روند اما حالا آرزوى ديرینه شان آن هم بازى براى ديارشان را محقق ساخته اند اما بدون عدم حمايت هاى مالى راه سخت و دشوارى در پيش خواهند داشت.

همين چند سال پيش بود كه وعده مسئولين مبنى بر خريد امتياز براى حضور در اين ليگ پرهيجان تمام شهر و استان را خشنود كرد اما اين وعده هيچ وقت عملى نشد ، ولى وعده هاى پوچ مسئولين باعث نشد تا جوانان دشتستانى دست از تلاش برداشته و با تمام قوا خود را مهياى مسابقات ليگ دسته اول كردند و با پتانسيل هاى موجود (داشتن مربيان بومى و باتجربه تا بازيكنان مستعد و جوياى نام) و حمايت همه جانبه اهالى ورزش دشتستان در نهايت براى اولين بار در تاريخ ورزش دشتستان ، شهرستان را صاحب نماينده اى در ليگ برتر كردند.

حال كه رضا عباسی و شاگردانش توانسته اند با دست خالى، دست به كار بزرگى بزنند و شور و شادى را به اين شهرستان بياورند، نوبتى هم باشد نوبت مسئولين است كه دِين خود را به اين مردم نجيب ادا كنند.

 اگر چه اين روزها تمام استان بسيج شده و با جلسات شبانه روزى در مركز استان و پايتخت راهكارى براى حضور شاهين در ليگ برتر به کار گرفته اند اما انتظار مى رود بخشى از تلاش خود را براى تنها نماينده استان در ليگ برتر هندبال به كار گيرند.

داشتن رضا مصباحى با تجربه مربيگرى در تيم ملى هندبال ساحلى كشورمان، اميد سه كنارى و احسان ايمان نژاد كه هر كدام سابقه پوشيدن لباس تيم ملى را در كارنامه دارند و جوانان جوياى نامى چون رضا عباسی و همکارانش كه باشگاه ستارگان دشتستان در ليگ يك رونمايى كرد از يك طرف و حمايت همه جانبه هواداران از طرفى ديگر سالن امام خمينى برازجان را می تواند به جهنمى براى حريفان تبديل كند که همه این موارد غنيمتى برای این خطه است كه بايد قدر آنها دانسته شود. 

اميدواریم مسئولين هرچه زودتر و پيش از آن كه دير شود از اين تيم حمايت كنند تا نماينده دشتستان در برابر تيم هاى تا دندان مسلح بتوانند خودنمايى كند و اهالى ورزش از ديدن ستاره هاى ملى پوش در شهر و ديارشان لذت ببرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر