جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۱۴۹
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: روز جهانی قدس نمادی برای مبارزات ضد صهیونیستی است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسلمانان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است با حضور خود پیامی به سراسر جهان می‌دهند.

وی از روز قدس به عنوان نماد مبارزه اسلامی با جهان استکبار و صهیونیست بین‌الملل یاد کرد و اضافه کرد: این روز یک انتخاب الهی است و به عنوان نمادی برای مبارزات ضد صهیونیستی محسوب می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه انتخاب روز قدس یک انتخاب الهی بوده است ادامه داد: پیام روز قدس این است که مسلمانان با اقتدار الهی در آینده‌ای نه چندان دور مبارزه مستقیم با صهیونیست آغاز می‌کنند و رژیم صهیونیستی نابود می شود.

وی محو رژیم صهیونیستی را آغازی برای ایجاد یک حکومت ایمان پایه و عدالت گستر دانست و بیان کرد: روز جهانی قدس یک حرکت ضد صهیونیستی و ضد استکباری است که هدف آن از بین بردن و زوال رژیم صهیونیستی جنایتکار است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به افزایش مستمر معرفت و بصیرت دینی و سیاسی در عرصه ضد صهیونیستی خاطرنشان کرد: حرکت ضد صهیونیستی روزبه‌روز گسترش می‌یابد و عمیق می‌شود.

وی با بیان اینکه روز قدس یک وحدت دینی و انقلابی برای نابودی رژیم صهیونیستی است، تاکید کرد: روز جهانی قدس یک وحدت دینی بر اساس آموزه‌های الهی برای نابودی رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با دعوت از همگان برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: روز قدس مقدس‌ترین روز در عرصه مبارزه و مقابله با استکبار جهانی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر