پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۲۱۵
پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به حضور ۲ تیم از این استان در رقابت‌های لیگ برتر گفت: با توجه به وجود تیم‌های شاهین بوشهر و پارس جنوبی‌جم در رقابت‌های لیگ‌برتر دغدغه‌ای برای برگزاری این مسابقات در استان بوشهر وجود ندارد.

به گزارش  فکرشهر از تسنیم، نشست هم‌اندیشی هیئت فوتبال استان با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ظهر امروز برگزار شد.

بهروزیان‌فرد در این نشست ضمن تشکر از فعالیتهای انجام شده در هیئت فوتبال استان به ساماندهی و تجهیز زمین‌های مجموعه شهید بهشتی بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: در توسعه زیرساخت‌ها تلاش‌های متعددی شده که در مقایسه شرایط این چند سال اخیر نشان دهنده رشد و پیشرفت این حوزه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از حضور 2 تیم فوتبال استان بوشهر در مسابقات لیگ برتر خبر دادو افزود: با توجه به صعود تیم شاهین بوشهر به لیگ برتر و حضور پارس جنوبی جم در این رقابت‌ها در حال حاضر کمترین دغدغه‌ای برای میزبانی مسابقات لیگ برتر در استان بوشهر وجود ندارد.

بهوزیان‌فرد با تاکید بر تقویت تعامل و همدلی در رفع مشکلات عنوان کرد:امید با همدلی و همراهی و تعامل  دست در دست هم دهیم برای سربلندی نمایندگان استان در لیگ برتر تا  شاهد تکرار خاطره تلخ سقوط شاهین در سال 91 نباشیم.

وی به وضعیت تیم ایرانجوان بوشهر هم اشاره کرد و با تاکید بر واگذاری سهام تیم ایرانجوان بوشهر گفت: دغدغه این تیم برای ما کمتر از تیم‌های دیگر نیست و برای برون رفت از وضعیت تیم ایرانجوان بوشهر، راهکار نیز ارائه شده و منتظریم با واگذاری سهام تیم به اداره کل ورزش و جوانان  بتوانیم شرایط ایران جوان را بهبود ببخشیم و این در حالی است که هم اکنون سهام این تیم در دست 27 نفر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از حل مشکل زمین ورزشی در مجموعه شهید صدوقی بوشهر خبر داد و گفت: به زودی با توسعه زمین این مجموعه برنامه ریزی‌های خوبی برای آن ارائه می‌شود.

بهروزیان‌فرد پرهیز از اختلافات و نیز طرح مسائل و چالش‌ها در قالب تعامل و گفت‌وگو و رفاقت را کلید حل بسیاری از مشکلات دانست و عنوان کرد: زمانی که در اتاق ما برای گفت‌وگو و تعامل باز است نیاز به طرح یک طرفه مسائل در فضای مجازی و دامن زدن به اختلافات نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر