جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۲۱۷
پنجشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: رییس بیمارستان شهید گنجی  در بازدید از بیمارستان هفده شهریور برازجان گفت: بزودی کلینیک تخصصی  هفده شهریور به کلینیک ویژه تبدیل خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بیمارستان شهید گنجی ، نادر شکیب آزاد با بیان اینکه با تبدیل کلینیک هفده شهریور به کلینیک ویژه شاهد حضور فعال متخصصان در رشته های مختلف پزشکی در این کلینیک خواهیم بود، اظهار داشت: راه اندازی کلینیک ویژه هم به نفع پزشکان وهم به نفع بیماران  در راستای کاهش پرداختی بیماران و ازاهداف نظام سلامت است.
  شکیب آزاد ضمن بازدید از بخش دیالیز و بررسی نزدیک از  وضعیت این بیماران گفت: ارائه خدمات مطلوب و در شان مردم و  میزان رضایتمندی بیماران برای بیمارستان از اهمیت بالایی برخوردار است، لذا به جهت رفاه حال بیماران عزیز توسعه بخش دیالیز را در دستور کار قرار خواهیم داد.                                                                                                  
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، این کار با حساسیت خاصی پیگیری و برنامه ریزی خواهد شد که مشکل یا وقفه ای در ارائه  خدمات به این بیماران پیش نیاید.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان از حضور پزشک متخصص خون و سرطان شناسی اطفال در بخش تالاسمی و هموفیلی خبر داد و افزود: دکتر نادر شکیب آزاد علی رغم مشغله کاری که دارد باید هفته ای یک روز به عنوان پزشک درمانگر در بخش  تالاسمی و هموفیلی بیمارستان هفده شهریور  حضور یابد و به طبابت بیماران بپردازد.
ماریا خویش دوست ادامه داد: انشالله با حضور دکتر شکیب آزاد و استفاده بهینه از تخصص وی در زمینه مداوای بیماران، شاهد فرآیند های درمانی جدید و به تبع رضایت مندی بیشتر این عزیزان خواهیم بود .
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر