جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۲۳۸
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، دو هزار حامی جدید به مجموعه حامیان طرح اکرام استان بوشهر اضافه شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح شنبه در نشست با مسئولان بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: رمضان ماه ایتام و اطعام است و این نهاد در این ماه پر خیر و برکت طی چهار هفته، بیشترین حجم کمک‌ها در پوشش ایتام و محسنین را به کمک خیرین گردآوری می کند.

وی افزود: طی ۲۵ روز گذشته، دو هزار حامی ایتام و محسنین جدید به مجموعه حامیان طرح اکرام استان افزوده شده و تعداد این افراد خیر که حمایت از یک تا چند یتیم و فرزندان محسنین (افراد دارای بدسرپرست) را عهده دار شده اند به نزیدک به ۱۳ هزار نفر رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به جمع آوری ۱۳ میلیارد تومان کمک های مردمی در طی ۲۴ روز ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در کنار خیرین حقیقی، نقش ادارات دولتی و به خصوص بانک ها برای کمک به مستمندان قابل توصیف است.

وی ادامه داد: با مساعدت خیرین، شاهد توزیع سبدهای غذایی بین ۱۰۰ درصد مددجویان این نهاد در برخی از شهرستان های استان بوشهر هستیم که رضایت مددجویان را در این شرایط سخت گرانی ایجاد کرده است.

لطفی با اشاره به در پیش رو بودن عید فطر، عنوان کرد: تیممی منسجم و در قالب یک ستاد برای جمع آوری زکات فطریه مردم استان بسیج شده تا زکات فطریه جمع آوری شده با هماهنگی دبیرخانه زکات استان صرف نیازمندان شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر