جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۲۶۹
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: یکی از مشکلات استان را عدم تناسب تولید منابع انسانی قوی با استعدادها است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر شنبه در نشست بررسی وضعیت مدارس تحت پوشش مؤسسه راهیان کوثر سپاه اظهار داشت: حمایت و مساعدت آموزش و پرورش یکی از الزامات است که باید انجام شود و اگر آموزش و پرورش به تنهایی این بار را به دوش بکشد کار بسیار سنگینی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه آحاد جامعه از والدین تا همه نهادها باید در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری به آموزش و پرورش کمک کنند ادامه داد: مؤسسه فرهنگی و آموزشی کوثر سپاه می‌تواند نقش خوبی در حوزه‌های تجهیز، ساخت و احداث و همچنین حوزه مدیریت و کار آموزشی ایفا کند.

امام جمعه بوشهر افزود: در استان به دلیل همدلی بین نهادها به خصوص آموزش و پرورش و سپاه فعالیت‌ها پیشرفت خوبی داشته است.

وی یکی از مشکلات استان را عدم تناسب تولید منابع انسانی قوی با استعدادها دانست و یادآور شد: استعدادهای استان فوق العاده بالا است اما خروجی ما از این فضاهای آموزشی متناسب با این استعدادها نیست و همه باید دست به دست دهند تا نسلی نو، قوی، کارآمد، انقلابی و مؤمن تولید شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه استان بوشهر در همه امور ممتاز است و در همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش نیز استان همواره از استان‌های برتر است تصریح کرد: افق برنامه ریزی برای دانش آموزان استان باید طوری باشد که دانش آموزان شخصیت تراز اول مملکت شوند.

صفایی بوشهری با توجه به این مصوبه که باید ۵۰ مدرسه با همکاری سپاه اداره شود خاطرنشان کرد: دانش آموزان استان از حیث فرهنگی و شخصیتی باید در تراز جمهوری اسلامی تربیت شوند و در این راستا سپاه قصد همکاری با آموزش و پرورش را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر