پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۳۱۸
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از کشف بیش از ۱۰تن برنج قاچاق به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال در کنگان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کنگان طرح مبارزه با قاچاق کالا را در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت:  پلیس با اشراف اطلاعاتی و  تشکیل تیم‌های عملیاتی، تمام فعالیت قاچاقچیان مورد رصد قرار دارد به‌گونه‌ای که برخورد قاطع با قاچاق در اولویت برنامه‌ها قرار گرفته است.

رئیس پلیس شهرستان کنگان، خسارت بروز قاچاق را سبب تخریب اقتصاد، اشتغال و تولید دانست و تاکید کرد: قاچاق کالا علاوه بر تهدیدبخش‌های تولیدی، معیشتی و اقتصادی، به حوزه سلامت خسارت‌های جبران ناپذیری وارد می‌‌کند.

سرهنگ رضایی از کشف برنج قاچاق در شهرستان کنگان خبرداد و افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از کسب خبری مبنی بر تخلیه و نگه‌داری برنج فاقد مجوز در شهرستان کنگان، رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تیم‌های تخصصی پلیس با اشراف اطلاعاتی محل نگه‌داری برنج قاچاق را شناسایی و برای بررسی و صحت موضوع به مکان مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کنگان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر 10 تن و 600 کیلوگرم برنج فاقد مجوز به ارزش 1.5میلیارد را کشف کردند که در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی کنگان قرار گرفت.

سرهنگ رضایی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردم با پلیس در اجرای ماموریت‌ها افزود: با تعامل و مشارکت مردم مرزدار شهرستان کنگان و تلاش شبانه‌روزی پلیس، وضعیت امنیت و پایداری آن بسیار مطلوب است

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر