پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
بخشدار سعدآباد در دیدار با شهردار و اعضای شورا:
کد خبر: ۵۶۳۴۹
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: محمد مهدی مشایخی در نشست هم اندیشی با شورای اسلامی، شهردار و امام جمعه شهر سعدآباد که یکشنبه شب 12 خردادماه در محل دفتر شورای اسلامی برگزار شد، ضمن اعلام اطلاع از عملکرد شورا و شهردار در حوزه های مختلف گفت: شورا برآمده از اراده مردم است که ما حصل آن انتخاب شهرداری مجرب و مبتکر است که می تواند به مطالبات شهروندان جامعه عمل بپوشاند.

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، وی افزود: فعالیت به عنوان بخشدار در بزرگترین بخش استان بوشهر با قدمت چندین دهه بخشداری، شهرداری و گستردگی حوزه جغرافیایی و قطب کشاورزی، همچنین داشتن مردمانی با پیشینه ی فرهنگی، کار حوزه بخشداری را وسعیتر و فعالیت در جهت پیگیری مطالبات مردم بخش را بیشتر می نماید.

بخشدار سعدآباد ادامه داد: تعامل با اقشار مختلف مردم و فعالیت و پیگیری مستمر مطالبات شهروندان توام با فعالیت ها و تلاش شهرداران در سطح بخش چنانچه به صورت شفاف و به موقع اطلاع رسانی شود، باعث تنویر افکارعمومی و مطلع شدن شهروندان از فعالیت های منتخب خود و شهرداری می شود و این خود باعث رفع هرگونه سوشائبه احتمالی شده واین روند می بایست در تمام ادارات تعمیم داده شود.

مشایخی ضمن اطلاع از فعالیت ها و عملکرد شورای اسلامی و شهردارسعدآباد توصیه به تلاش مضاعف با توان بیشتر در عملیاتی نمودن برنامه های مدون شورا از ناحیه شهرداری شد و افزود: برقرار بودن تعامل مثبت و همگرایی فی مابین شورای اسلامی، شهردار سعدآباد، امام جمعه محترم، مردم و مسوولین اصلی ترین و هموارترین راهکار پیشرفت است.

وی در پایان با اشاره به آمادگی خود به عنوان مسوول عالی دولت در بخش سعدآباد، برای همراهی و گشودن تنگناهای پیش روی شورا و شهرداری، خواستار توسعه مطلوبتر وب یشتر در بخش های مختلف شهر سعدآباد از جمله مبلمان شهری و محورهای ورودی به سعدآباد شد.

امام جمعه سعدآباد طی سخنانی روند فعالیت شهرداری سعدآباد را خوب دانست و خواستار مطلوب نمودن خدمات بیشتر در ابعاد مختلف به شهروندان شد.

حجت السلام کشاورز، ضمن قدردانی از مساعدت مردم با مجموعه شورا و شهرداری خواستار تعامل منطقی و قانونی بیشتر که نقش موثرتری در پیشرفت امورات شورا و شهرداری دارد شد.

وی شهر سعدآباد را با توجه به قدمت آن در حوزه های مختلف از جمله اسقرار ادارات مادر مانند بخشداری، شهرداری و آموزش و پرورش ناشی از هوشمندی و بالندگی فرهنگی مردمان آن دانست و ابراز امیدواری کرد که نسل جوان پاسدار واقعی گذشتگان خود باشند.

حجت السلام کشاورز، همفکری با شورای اسلامی، شهرداری و دیگر ادارات را به عنوان یک وظیفه شهروندی بر شمرد و از اعتماد شهروندان و مسوولین به وی تشکرکرد.

رییس شورای اسلامی سعدآباد به نیابت از دیگر اعضای حاضر ضمن ابراز خرسندی مجموعه شورا از انتصاب محمد مهدی مشایخی به عنوان بخشدار سعدآباد از تعامل وی با شورا و مردم از بدو ورود به مرکز بخش خرسندی خود را اعلام و خواستار ادامه همراهی با شورا و شهردار در جهت رفع مشکلات و مطالبات مردم شد.

محمد قلیزاده ضمن برشمردن عملکرد شورای پنجم تا کنون گفت: برخی از مشکلات پیش رو و مطالبات مردم سعدآباد تعریض و تسریع در روند اجرایی محورهای منتهی به سعدآباد، آب کشاورزی نخیلات، فرسودگی خطوط لوله داخل شهر و اضافه نمودن سهمیه آب شرب، خدمات رسانی گسترده تر مرکز جامع سلامت سعدآباد، وضعیت آنتن دهی نامطلوب شبکه های تلفن همراه و فرسودگی خطوط تلفن ثابت، مساعد نمودن اوضاع جهت احداث یک سالن اجتماعات برای کارهای فرهنگی و بازسازی و احداث بعضی از مدارس با توجه به گذشت سالیان متوالی از عمر مفیدشان را بیان کرد.

شهردار سعدآباد با بیان عملکرد چندساله خود به عنوان شهردار در حوزه های مختلف از جمله روند اجرایی خیابان ساحلی و مشکلات پیش رو جهت عملیاتی نمودن آن در وقت مقرر، احداث و بازسازی میادین در نقاط مختلف شهری، ایجاد مبلمان شهری، افزایش سطح فیزیکی پارک ساحلی و ایجاد مراکز تفریحی، ورزشی و فرهنگی در درون آن، آسفالت خیابان ها، کوچه ها و نصب موزاییک در اکثر پیاده روها، نصب دوربین های امنیتی در جهت امنیت شهروندان، نصب دو دستگاه تلویزین عمومی در سطح شهر، فعالیت در جهت تکمیل ساختمان اداری شهرداری، خرید چندین دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از جمله عمده ترین فعالیت های شهرداری برشمرد.

ابوالقاسم شریفی رفع مشکلات موجود در حوزه شهرداری که عمده ترین آن کمبود منابع مالی می باشد را عامل به تحقق نرسیدن بعضی از اهداف و پروژه ها در وقت مقرر دانست.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر