پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۳۷۷
سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: فرماندار گنا وه گفت: سرمایه گذاران شهرستان گناوه سرمایه خود را در همین شهرستان سرمایه گذاری کنند و باعث چرخش چرخ تولید و اشتغالزایی در شهرستان باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید علی پاک نژاد عصر دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان گناوه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تسلیت سالگرد ارتحال جان سوز امام خمینی (ره) اظهار داشت: بازگشایی مجدد سامانه «کارا» اتفاق خوبی در حوزه دریافت تسهیلات و ثبت طرح‌های اشتغالزایی بخصوص در حوزه اشتغال روستایی است.

وی افزود: با توجه به تجربیات سال گذشته شهرستان گناوه در زمینه جذب وام‌ها و تسهیلات اشتغال زایی امید است بتوان از این فرصت در بازنگری و اصلاح اطلاعات بخصوص طرح‌های اشتغال فراگیر در سامانه استفاده کرد.

فرماندار گناوه با تاکید بر لزوم دقت در اجرای طرح‌های اشتغال زایی گفت: ادارات جهاد کشاورزی، صنایع دستی و میراث فرهنگی و گردشگری، صنعت و معدن و تجارت و شیلات دقت کافی در اجرای طرح‌ها داشته باشند و طرح‌هایی به کارگروه معرفی شود که قابلیت اجرایی داشته واجرا کننده توانایی اجرای طرح را دارا باشد.

وی پیرامون سامانه یکپارچه تسهیلات اعتباری (سیتا) گفت: باید در طرح‌های کلان در این حوزه بیشتر به سمت کشت گیاهان گلخانه‌ای، افزایش گلخانه‌ها و تشویق کشاورزان و سرمایه گذاران در زمینه گسترش کشت گلخانه‌ای در شهرستان گام برداشت.

وی گفت: امسال شهرستان گناوه باید از شهرستان‌هایی باشد که در زمینه کشت گلخانه‌ای کار شود و این در دستورکار همه اعضا کارگروه قرار داشته باشد.

پاک نژاد با اشاره به ضرورت توجه به بخش گردشگری و بوم گردی در شهرستان گناوه بیان کرد: شهرستان گناوه در حوزه گردشگری دارای ظرفیت‌های مناسبی است و جذب سرمایه گذار و اجرای طرح‌های مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حتماً در دستور کار اداره میراث فرهنگی باشد.

وی تصریح کرد: در زمینه استفاده از نیروگاه خورشیدی نیز در دستور کار باشد تا بتوان سرمایه گذاران در این زمینه جذب و این کار انجام شود.

وی پیرامون پرورش ماهی در قفس در شهرستان گناوه گفت: در زمینه پرورش ماهی در قفس در شهرستان گناوه باید مطالعه کامل و کار بیشتری انجام شود تا سرمایه گذاران در این قسمت هم جذب و وارد شهرستان شوند.

فرماندار گناوه یادآور شد: در چرخش سرمایه، سرمایه داران و سرمایه گذاران حمایت مالی خود را از بانک‌ها دریغ نکنند و سرمایه گذاران شهرستان گناوه در همین شهرستان سرمایه گذاری کنند و بر اساس سرمایه گذاری نیز بانک‌ها تسهیلات به آنها پرداخت می‌کنند.

وی گفت: از همه سرمایه گذاران بخصوص سرمایه گذاران شهرستان گناوه درخواست می‌شود سرمایه خود را در همین شهرستان سرمایه گذاری کنند و باعث چرخش چرخ تولید و اشتغالزایی در شهرستان باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر