جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۴۹۴
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

فکرشهر: سرمربی سابق تیم‌های تراکتورسازی، گسترش فولاد و نفت آبادان هدایت پارس جنوبی جم را در لیگ برتر نوزدهم برعهده گرفت.
به گزارش فکرشهر، به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، بعد از برگزاری نشستی چند ساعته میان بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با فراز کمالوند سرانجام توافق نهایی میان دوطرف انجام شد و این مربی باتجربه هدایت نماینده جم در لیگ برتر را رسما برعهده گرفت تا جایگزین مهدی تارتار شود که بعد از سه فصل از هواداران پارس جنوبی خداحافظی کرده بود.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی طی روزهای گذشته مذاکراتی را با چند مربی برای قبول هدایت این تیم در لیگ برتر انجام داد که در نهایت با فراز کمالوند به توافق رسید. جلسه نهایی رضاییان با کمالوند ظهر امروز برگزار شد و به امضای قرارداد دوساله انجامید.

باشگاه پارس جنوبی طی روزهای گذشته از چند مربی برنامه دریافت کرد و پس از جمع‌بندی نظرات در هیأت مدیره سرانجام کمالوند به عنوان سرمربی جدید پارس جنوبی جم انتخاب و معرفی شد.

کمالوند که با تیم‌های شیرین فراز کرمانشاه، استقلال اهواز و تراکتورسازی سابقه صعود به لیگ برتر را دارد، در دوران فعالیتش موفق شد در گسترش فولاد و نفت آبادان بهترین نتایج تاریخ این دو تیم در لیگ برتر را کسب کند. او بعد از کسب عنوان هشتمی با نفت آبادان ترجیح داد از این تیم جدا شود و به لیگ دسته اول برود و هدایت اکسین البرز و آلومینیوم اراک را برعهده بگیرد.

حالا این مربی 43 ساله با نشستن روی نیمکت سرمربیگری پارس جنوبی بار دیگر به لیگ برتر برمی‌گردد و هواداران جمی امید زیادی دارند تا با حضور او بتوانند نتایج خوبی را در لیگ برتر نوزدهم کسب کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر