سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یکی از قاضیان دوستدار محیط زیست استان بوشهر که از ابتدای دهه 90 تاکنون، رای های زیست محیطی صادر می کند، «یوسف قنبری» است...
کد خبر: ۵۶۴۹۶
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: یکی از قاضیان دوستدار محیط زیست استان بوشهر که از ابتدای دهه 90 تاکنون، رای های زیست محیطی صادر می کند، «یوسف قنبری» است.

به گزارش «فکرشهر»، «یوسف قنبری»، از قاضیانی در استان بوشهر است که در صدور حکم های محیط زیستی پیشقدم بوده و از سال 92 یکی از نخستین حکم های محیط زیستی در سطح استان را صادر نموده و سال جاری نیز در یکی از پرونده های شکار و صید، یکی از سریع ترین احکام و فرآیندهای دادرسی را در عرض دو روز کاری صادر کرده است.

رییس اداره حقوقی محیط زیست استان بوشهر در این باره توضیح داد: قاضی قنبری در پرونده اخیر، شکایتی با موضوع شکار پرندگان وحشی که در تاریخ یازدهم خرداد 98 به مرجع قضایی شعبه 103 دادگاه کیفری 2 شهرستان بوشهر ارجاع شد، در همان جلسه پس از ختم دادرسی، اقدام به صدور رای کرد و دادنامه صادره در تاریخ سیزدهم خرداد 98 ابلاغ شد.

سیروس کرمی افزود: قاضی قنبری در سال 92 نیز در یک پرونده شکار و صید در مناطق ممنوع، با صدور رای محیط زیستی «نوشتن تحقیق در خصوص زندگی و چرخه حیات پرندگان و ارائه نتیجه در 50 صفحه»، یکی از نخستین حکم های سبز استان بوشهر را صادر کرده بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، فرهاد قلی نژاد ـ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر ـ نیز با بیان قدردانی و تقدیر از قاضیانی که احکام محیط زیستی صادر نموده و می نمایند، ابراز امیدواری کرد که این شکل از صدور رای تبدیل به رویه ای دائم در دستگاه قضا بشود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر