پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۵۰۰
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه وزارت کشور با تیم‌داری شهرداری بوشهر موافقت کرده است، گفت: روال اداری مجوز تیم‌داری شهرداری بوشهر بر شاهین در حال انجام است.
 به گزارش فکرشهر از فارس، کیوان هاشم‌زاده عصر امروز با بیان اینکه مجوز دوساله‌ای  جهت تیم‌داری شهرداری بوشهر با موافقت وزیر کشور گرفته شده است، اظهار داشت: مراحل اداری این مجوز در حال انجام است ، البته این شروع کار می‌باشد و مشکل اصلی منابع مالی است.

عضو شورای شهر بوشهر با اعلام اینکه شهرداری  بوشهر امسال با مشکلات عدیده مالی مواجه است   و حقوق  کارمندان  و کارگران هم به سختی پرداخت می‌شود، افزود:وظیفه دارم در قبال مردم و تیم شاهین حقایق را بگویم.

عده‌ای نمی‌گذارند شاهین به بخش خصوصی واگذار شود

وی با اشاره به اینکه برای حضور شاهین در لیگ برتر 20 میلیارد تومان پول نیاز است،ادامه داد:عده‌ای می‌گویند  شاهین  باید در دستان ما باشد و هیأت مدیره‌اش ما باشیم و  حاضر نیستند این تیم  به بخش خصوصی واگذار  شود . فکر می‌کنند این‌گونه می‌توانند بین تماشاگران محبوبیت به دست آورند و جولان بدهند، در حالی که  راهش این  نیست چرا که هم شاهین و هم مردم  ضربه می‌خورند.

 با دادن مجوز تیم‌داری به شهرداری ، مشکل شاهین حل نمی‌شود

هاشم‌زاده  افزود: سؤال من این است که آیا با دادن مجوز تیم‌داری به شهرداری بوشهر مشکل حل شده است؟آیا شهرداری بودجه‌ای که برای حضور تیم شاهین در لیگ برتر مورد نیاز است را دارد؟

وی  با بیان اینکه همه از  تیم‌داری شهرداری بوشهر صحبت می‌کنند اما نمی‌گویند که منابع مالی آن از کجا قرار است بیاید، گفت: رسانه‌ها و فعالان اجتماعی که هر دقیقه از دست‌انداز و چاله یک کوچه آسمان و ریسمان می‌بافند ، حاضر نیستند به طرفداران شاهین بگویند که فردا اگر شهرداری به دلیل نداشتن بودجه در  آسفالت کردن  کوچه‌ها و امورات جاری خود ماند و حقوق کارگران پرداخت نشد چه کسی باید پاسخ‌گو باشد.

عضو شورای بوشهر خاطرنشان کرد: فکر می‌کنند اگر این حرف‌ها را گفتند تخریب می‌شوند، در حالی که این‌گونه نیست. ما نباید دیدمان کوتاه مدت باشد و از اینکه چهار نفر ما را تخریب کنند بترسیم،  چون طرفداران شاهین عاقل‌تر از این حرف‌ها هستند و شش ماه دیگر همه چیز مشخص می‌شود.

از بیان واقعیت نمی‌ترسم

وی با بیان اینکه نباید عده‌ای به‌خاطر منافع شخصی و اینکه رأی طرفداران شاهین را بگیرند ،دنبال این قضایا باشند، عنوان کرد: من از حرف زدن در این‌باره ترسی ندارم  و واقعیت را از روز اول گفته‌ام و می‌گویم.

هاشم‌زاده با تأکید بر اینکه افرادی می‌خواهند سیطره خود را بر شاهین حفظ کنند،ادامه داد:من خیلی قبل‌تر از این افراد که از شاهین دم می‌زنند، تیم شاهین را داشتم و نکته اصلی این است که  دلایل را شفاف برای مردم بگویند.

شهرداری توانایی حمایت از شاهین را ندارد

وی با اعلام اینکه کل بودجه عمرانی شهرداری بوشهر در سال گذشته 15 میلیارد تومان بوده است،افزود: اگر این قضیه  ادامه پیدا کند، اولین کسی که ضرر می‌کند شهروندان و بعد طرفداران  شاهین شهرداری هستند، چون  شهرداری توانایی حمایت از  یک تیم  آن هم با ۲۰ میلیارد هزینه را ندارد.

منابع مالی شاهین تأمین شود

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: اگر قرار است شاهین زیر نظر شهرداری باشد باید منابع مالی آن  هم مشخص شود، در غیر این صورت هم شاهین و هم شهرداری بوشهر دچار مشکل جدی می‌شوند.

وی از اعلام آمادگی  بخش خصوصی برای  در اختیار گرفتن شاهین و تقبل  پرداخت بدهی شش میلیاردی  و هزینه‌های مورد نیاز آن در لیگ برتر خبر داد و گفت: با این حال در درون شورای شهر نسبت به واگذاری شاهین به بخش خصوصی مقاومت می‌شود و مشکل اساسی از درون شوراست.

هاشم‌زاده با بیان اینکه مشکلی در انتقال مالکیت شاهین وجود ندارد، عنوان کرد: شنیده‌ام چند بازیکن از تیم جدا شده‌اند و با تیم‌های دیگر قرارداد بسته‌اند و عبدالله ویسی هم منتظر شاهین است، البته من به شدت معتقدم که نباید به یک گزینه بسنده کرد  با این حال این مهم به نظر هیأت مدیره و مالک آینده باشگاه بستگی دارد.

تعیین تکلیف تیم شاهین تا پایان این هفته

وی تأکید کرد :  امیدوارم تا پایان هفته وضعیت تیم شاهین تعیین تکلیف شود، البته من اعتقاد دارم باید 20 روز قبل وضعیت این تیم مشخص می‌شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر