پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۵۰۴
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸

فکرشهر:  فرماندار شهرستان دیر گفت: دغدغه اصلی در شهرستان دیر مبلمان شهری است.

به گزارش فکرشهر از مهر، کریم علی‌حسنی عصر شنبه در نشست مسئولان شهرستان دیر اظهار داشت: در سال گذشته ۳۵ میلیارد تومان اعتبار عمرانی برای اجرای پروژه‌های شهرستان دیر مصوب شد که این میزان اعتبار تا پایان سال به ۵۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه و پیشرفت دارد و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای شناسایی این ظرفیت‌ها تلاش کنند اظهار داشت: از مجموع اعتبارات تملک دارایی شهرستان دیر که ۳۶۰ میلیارد ریال است که چهار میلیارد آن از اعتبارات تبصره ۱۹ است که مربوط به پروژه‌هایی است که در آنها باید مشارکت بخش خصوصی لحاظ شود.

فرماندار دیر با تاکید بر توجه به پروژه‌های بنیاد مسکن، منابع آب و عمران شهری و همچنین تسریع در طرح جاده وفاق، افزود: دغدغه اصلی در شهرستان دیر مبلمان شهری است که شهرداری‌های شهرستان از محل ارزش افزوده و درآمد داخلی خود نسبت به تغییر مبلمان شهرها تلاش کنند.

علی حسنی با بیان اینکه پاسگاه محیط بانی کوه نمک جاشک به دلیل گنجینه بزرگ کوه نمک در این شهرستان باید به سرانجام برسد گفت: اعتبارات سفر رئیس جمهوری در فصل‌های گردشگری، اسکله خورخان، ساماندهی بندر صیادی، تکمیل بیمارستان و نوسازی محیط‌های آموزشی هزینه می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر