جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست شورای اداری دشتستان در سعدآباد مطرح شد:
فکرشهر ـ ایمان باقرزاده: در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان که امروز ـ یکشنبه، 19 خردادماه 1398 ـ در بخش سعدآباد و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر برگزار شد، مسایل مختلفی مطرح شد که از جمله آن ها، مشکلات آب و راه بخش سعدآباد بود...
کد خبر: ۵۶۵۳۲
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

فکرشهر ـ ایمان باقرزاده: در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان که امروز ـ یکشنبه، 19 خردادماه 1398 ـ در بخش سعدآباد و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر برگزار شد، مسایل مختلفی مطرح شد که از جمله آن ها، مشکلات آب و راه بخش سعدآباد بود.

به گزارش فکرشهر، در این نشست، پس از سخنان امام جمعه سعدآباد که به نحوه صحیح مدیریت طبق روایات و معرفی بخش سعدآباد اختصاص داشت، رییس شورای اسلامی شهر سعدآباد، به بیان مشکلات این شهر و خواسته های مردم پرداخت.

قلی زاده، به میزان کم بودجه شهرداری سعدآباد اشاره کرد و گفت: بودجه شهرداری به اندازه آسفالت کردن یک کوچه است. 

کم شدن آب شرب، نبودن آب برای نخیلات، مشکلات درمانگاه شهر و وضعیت آنتن دهی و مخابرات شهر، از جمله مشکلات دیگر شهر سعدآباد بود که رییس شورا به آن ها اشاره کرد.

رییس شورای اسلامی شهر وحدتیه نیز در این نشست، نشانه های توسعه و یکی از شاخصه های جامعه توسعه یافته را استفاده صحیح از منابع عنوان کرد و با اشاره به مجموعه نفت «نرگسی» در این شهر و مسایل زیست محیطی و انسانی آن برای شهروندان، افزود: یکی از کوچک ترین خواسته به حق مردم شهر وحدتیه بکارگیری نیروهای بومی شهر ما در این شرکت است که هنوز این امر تحقق نیافته است.

مشکلات سه راهی وحدتیه، ورزش شهر از جمله معیوب بودن کفپوش سالن تختی، مشکلات درمانگاه، جذب اعتبار برای سالن اجتماعات و ضعف و نبود بودجه کافی در قسمت فرهنگی از جمله دیگر مسایل مطرح شده توسط «کشاورز»، رییس شورای شهر وحدتیه بود.

بوستانی ـ مدیر اداره برق شهرستان دشتستان نیز در این نشست از حاضرین خواست که «با توجه به تغییر ساعت کاری، بعد از اتمام ساعت کار، تمامی کولرهای اداره ها را خاموش کرده و فقط کولر اتاق های سرور را روشن بگذارند».

وی همچنین به ساعت برگزاری جلسات اشاره و درخواست کرد که در فصل بهار، جلسه ها بین ساعت های 9 تا 13 که با کم ترین تیک مصرف برق مواجه هستیم، برگزار شود.

به گزارش «فکرشهر»، سرپرست فرمانداری دشتستان نیز در این نشست، به جنگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: ما در جنگ تمام اقتصادی با حمایت از کالای ایرانی پیروز این جنگ خواهیم شد. 

جواد لقمان زاده، حرف زدن با مردم را یکی از موارد ضروری عنوان کرد و اظهارداشت: باید با مردم حرف بزنیم و اولین مصوبه ای که خواهیم داشت این است که بخشداران ما همراه با روسای  اداری بخش، هر هفته بین مردم باشند و به مشکلات مردم گوش فرا دهند و گزارش عملکرد خود را به صورت هفتگی به فرمانداری ارسال کنند. 

وی، در ادامه به بررسی مشکلات بیان شده در جلسه از جمله مسایل مخابراتی و آنتن دهی و گردشگری بخش سعدآباد پرداخت و از جذب بودجه 450 میلیون تومانی در قسمت گردشگری و در دستور کار قرار گرفتن حل مشکلات مخابراتی خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز در این نشست، گفت: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند و ما باید شبانه روزمان را به پای این مردم بگذاریم و باید فراتر از قانون به این مردم خدمت کنیم.

مجید خورشیدی، با اشاره به شهدای 8 سال دفاع مقدس و نحوه صحیح تکریم ارباب رجوع، افزود: این مردم ارباب ما هستند و ما نوکران این مردم هستیم و اگر خدمتی کردیم، اقل کار را انجام داده ایم.

وی، تاکید کرد که مدیران باید به صورت مستقیم با ارباب رجوع ملاقات داشته باشد و خطاب به مسوولان حاضر در جلسه، گفت: مردم از بیشتر کارهایی که انجام می دهید، بی اطلاعند. شما باید خدمات خود را بدون بزرگنمایی به مردم ارائه بدهید و یکی از شاخصه های مهم مساله، ارتباط مدیران با رسانه ها است و مدیران باید ارتباط خوبی با رسانه ها داشته باشند.

معاون سیاسی استاندار بوشهر، به موضوع تقسیمات کشوری نیز اشاره کرد و اظهارداشت: مساله تقسیمات کشوری موضوع مهمی است و قرار نیست با یک بی تدبیری، مردم خدایی نکرده خسارت این کار را ببینند. 

وی، از نامزدهای انتخاباتی نیز خواست که «هیچگونه تبلیغات تقسیمات کشوری نکنند» و افزود: ما در مساله تقسیمات کشوری، از هیچکدام از نامزدها نخواهیم گذشت؛ حتی در حد تبلیغ زدن یک تابلو.

خورشیدی، ضرورت و حفظ وحدت و انسجام  و حضور با شکوه در انتخابات را لازم عنوان و اضافه کرد: باید همه زمینه های انتخابات شکوهمند در انتخابات پیش رو فراهم شود و این انتتخابات، باشکوه تر از ادبار گذشته برگزار شود چرا که دشمن منتظر همین انتخابات ماست. 

تصاویر: حمیدرضا فروزان

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر