سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۵۵۶
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: مدیرعامل بانک مرکزی استان به اتفاق معاون بانک مرکزی با فرماندار بوشهر دیدار کردند.

به گزارش فکرشهر،  فرماندار بوشهر در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملی استان و هیئت همراه گفت: بانک ها اگر سیاست گذاری خوبی داشته باشند می توانند در خصوص حل مشکلات واحدهای راکد نقش آفرین باشند.

جمشیدی با بیان اینکه باید در شرایط خاص نگاه ویژه و تدابیر خاصی اندیشیده شود، اظهار داشت: در بیشتر موارد با پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش می توان واحدهای راکد را به چرخه اقتصادی و مدار تولید بازگرداند.

وی افزود: بانک می بایست اطلاعات کاملی از شرکت های موفق و ناموفق در حوزه شهرستان بوشهر را که از تسهیلات بانک استفاده کردند ارائه دهد تا بتوان به درستی  آنها را مورد ارزیابی قرار داد. 

 زراعت گر رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان بوشهر با بیان اینکه عمده مطالبات این بانک در حوزه شهرستان بوشهر قرار دارد افزود: بانک ملی استان این آمادگی را دارد تا با صاحبان واحد تولیدی با دید مثبت مشکلات موجود را مورد بررسی قرار داده و به رونق تولید و اشتغال کمک نماید.

 فرماندار بوشهر در ادامه پیشنهاد تشکیل کارگروه مطالبات را ارائه کرد که با حضور نمایندگان فرمانداری، صنایع و معادن، اداره کار، کارشناسان حوزه بانکی و حقوقی تشکیل شود و پروندهای مطالباتی واحدها مورد بررسی قرار گیرد چرا که بانک می بایست حافظ منابع سپرده گذاران خود باشد و هر چه این گردش منابع افزایش پیدا کند بخش و واحدهای تولیدی بیشتری در سطح استان ایجاد و نیروهای بومی استان را جذب خواهند شد. 

جمشیدی بیان کرد: بانک ملی هیچ وقت دنبال تملیک واحدهای تولیدی نبوده و نخواهد بود بلکه عدم همراهی برخی صنایع علرغم تولید از پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی سر باز می زند و این نیازمند است تمام دستگاههای متولی در این کارگروه حضور پیدا کنند و مسائل به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر