پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۵۶۵
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: این استان در زیر مجموعه های این سازمان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی ۶۶۳ طرح صنعتی با مجوز سرمایه گذاری ۹۸۰ هزار و ۵۳۹ میلیارد ریال دارد که تکمیل آنها ۲۹ هزار و ۱۱۳ فرصت شغلی ایجاد می کند.

به گزارش فکرشهر، سید حسین حسینی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این شمار ۳۵۹ طرح با پیش بینی اشتغال ۱۱ هزار و ۷۵۱ فرصت شغلی و پیشرفت صفر هستند که متقاضیان این طرح‌ها تنها اقدام به گرفتن مجوز کردند.

وی بیان کرد: ۱۷۵ طرح صنعتی نیز پیشرفت فیزیکی ۱ تا ۱۹ درصد داشته که زمین موردنیاز این واحدها از سوی متقاضیان تحویل گرفته شده است.

حسینی محمدی افزود: متقاضیانی که با هدف راه اندازی واحدهای تولید اقدام به دریافت زمین کردند در اسرع وقت طرح خود را تعیین تکلیف کنند زیرا در غیر این صورت قرارداد مربوط به واگذاری زمین به آنها ابطال می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۹ با پیشرفت ۲۰ تا ۳۹ و و ۱۸ طرح نیز ۴۰ تا ۵۰ درصد هستند که اتمام آنها بیش از پنج هزار فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: ۸۲ طرح صنعتی استان نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بالا و پیش بینی ایجاد چهار هزار و ۶۸ فرصت شغلی است که از قابلیت لازم برای تکمیل در سال جاری برخوردا. است

حسینی محمدی اظهار داشت: از مجموع طرح‌های یاد شده ۲۳ واحد نیازمند یکهزار و ۲۷۲ میلیارد ریال تسهیلات است که در صورت تحقق این مهم از سوی بانک‌ها تا پایان سال جاری وارد چرخه تولید می‌شوند.

وی افزود: در سالی که به نام رونق تولید است باید از ظرفیت‌های مختلف پیش بینی شده برای تکمیل طرح‌های صنعتی استان بوشهر استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر