سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۵۷۲
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دیر گفت: در سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری به استان بوشهر ۶۰ میلیارد برای تکمیل و تجهیز بیمارستان امام هادی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر، احمد آخوندی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از مهم‌ترین حوزه‌های نیازمند توجه در شهرستان دیر بهداشت و درمان است که با نگاه ویژه فرماندار و پشتیبانی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امسال اعتبارات خوبی برای هزینه در این بخش در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: از محل اعتبارات سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری ۶۰ میلیارد ریال و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دیر نیز ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اختصاص یافته است.

آخوندی ادامه داد: این میزان اعتبار برای توسعه، تکمیل و تجهیز ۱۱ پروژه بهداشتی و درمانی نیمه تمام در شهرستان دیر هزینه می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: بیمارستان امام هادی (ع) یکی از پروژه‌های مهم حوزه درمان این شهرستان است که اعتبار سفر رئیس جمهوری برای تکمیل این مرکز هزینه خواهد شد.

وی افزود: ساختمان شبکه بهداشت و درمان دیر که در کنار ساختمان قدیم آن در سه طبقه در دست ساخت است از دیگر پروژه‌های مهم حوزه بهداشت است که در تلاش هستیم تا هفته دولت امسال تکمیل و به بهره برداری برسد.

آخوندی بیان کرد: اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای درود احمد، پانسیون پزشکان مرکز خدمات جامع سلامت آبدان و پانسیون ۱۰ واحدی پزشکان شبکه دیّر از دیگر پروژه‌های حوزه بهداشت این شهرستان است که امیدواریم اعتبارات امسال بموقع و به صورت کامل تخصیص یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر