پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۵۷۸
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۱۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: یادواره شهدای شهرستان تنگستان آذرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالحسن رفیعی پور ظهر دوشنبه در نشست برگزاری یادواره شهدا اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر ازشهادت نیست لذا شایسته است این امر از سوی مردم و مسئولان جدی گرفته شود.

وی بیان کرد: با توجه به برگزاری یادواره شهدای شهرستان که در آذرماه سال جاری انجام خواهد شد همه مسئولان در راستای انجام این کارشایسته فرهنگی همکاری و تلاش لازم داشته باشند.

فرماندار و رئیس ستاد برگزاری یادواره شهدای تنگستان یادآور شد: آسایش، امنیت، آرامش و این پیت و مقامی که به عنوان خدمتگزار مردم داریم به واسطه خون پاک ومطهر شهدا است؛ شهدایی که در راستای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حریم و حرم و برقراری نظم وامنیت خون خود را در راه حفظ وحراست از نظام و اسلامی تقدیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: این امر وظیفه ما را سنگین تر می کند که برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنیم و یاد و خاطره شهدایی که در راستای استقرار و تثیبت نظام، امنیت و آسایش جامعه تلاش کردند را پاس بداریم و باید کوشش کنیم یادواره ای درشان و منزلت شهدا برگزار کنیم.

رفیعی پور ادامه داد: باید سعی شود با همکاری مردم و مسئولین نمایشگاهی درسطح استانی در شهرستان تنگستان به مدت یک هفته برگزار کنیم که هر قسمت به یک اداره تعلق داشته باشد.

در پایان روسا و دبیران کمیته های ستاد برگزاری یادواره شهدای تنگستان مشخص و احکام آنها تقدیم آنها شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر