پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۵۸۳
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۸

فکرشهر: شهردار بردخون گفت: احداث پارک ساحلی یکی از انتظارات و خواسته‌های مردم است اما به دلیل اینکه ساحل در حریم شهر نیست و خدمت‌رسانی را غیرممکن می‌کند اما بیشتر همشهریان از شورا و شهرداری انتظار دارند فضایی برای گذران اوقات آنان فراهم کنند.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالخالق قایدی در بازدید از ساحل خورخان بردخون اظهار داشت: گردشگری یکی از صنعت‌های مهم و درآمدزا است که نیازمند تقویت زیرساخت‌ها و ایجاد زیربنای لازم است.

شهردار بردخون افزود: جاذبه‌های گردشگری فراوانی در بخش بردخون وجود دارد و دریا به عنوان یکی از مهم‌ترین جذابیت‌ها و راهی به سوی توسعه گردشگری است اما بدون توجه به امکانات و تجهیزات، نمی توان گردشگران را جذب کرد.

قایدی اضافه کرد: احداث پارک ساحلی یکی از انتظارات و خواسته‌های مردم است اما به دلیل اینکه ساحل در حریم شهر نیست و خدمت‌رسانی را غیرممکن می‌کند اما بیشتر همشهریان از شورا و شهرداری انتظار دارند فضایی برای گذران اوقات آنان فراهم کنند.

شهردار بردخون با بیان اینکه توسعه گردشگری بردخون نیازمند نگاه ویژه است، گفت: از فرماندار شهرستان که نگاه ویژه‌ای به توسعه متوازن و تقسیم عادلانه فرصت‌های گردشگری دارند، می‌خواهیم در این زمینه مشارکت و همکاری کنند تا مطالبه بحق مردم بردخون عملی شود.وی ادامه داد: با برنامه ریزی و تلاش شهرداری و شورا و با امکانات و داشته‌های موجود، فضای حداقلی را ایجاد نمودیم هرچند که حق مردم قدرشناس بردخون بسیار بیشتر از این امکانات است و انتظار داریم مسؤولان بخش مطالبه‌گر باشند تا فضایی شایسته برای مردم ساخته شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر