شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۶۰۸
سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

فکرشهر: معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: در سفر اسفندماه سال گذشته رئیس جمهوری به استان بوشهر ۲۰ هزار و ۵۳۰ میلیاردریال اعتبار در قالب پروژه های مختلف مصوب شد که از این مجموع یکهزار و ۳۱۶ میلیارد ریال سهم شهرستان گناوه است.

به گزارش فکرشهر، علی درویشی دوشنبه شب در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گناوه افزود: این اعتبار برای چندین پروژه تعریف شده که شاخص ترین آن فاضلاب است.

وی اضافه کرد: این میزان اعتبار در دو مقطع زمانی امسال و سال آینده ابلاغ می‌شود تا پروژه‌های پیش بینی شده در این شهرستان به اتمام برسد.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اظهار داشت: ۲۰۷ پروژه عمرانی از گذشته و همزمان مستمر در شهرستان گناوه وجود دارد که برای تکمیل و بهره برداری آنها به یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

درویشی افزود: تامین اعتبار این میزان پروژه در جلسه کمیته برنامه ریزی امکان پذیر نیست و تلاش خواهیم کرد بخشی از اعتبارات و نیازهای مورد نیاز شهرستان گناوه با اولویت پروژه‌های هفته دولت و دهه فجر امسال تأمین و برای بهره برداری آماده شوند.

وی اظهار داشت: اعتبارات شهرستان گناوه با توجه به شاخص‌هایی که وجود دارد منصفانه و بهینه بین تمامی بخش‌ها توزیع می‌شود.

درویشی گفت: بر اساس برآوردهای اولیه و اعلام ادارات کل نزدیک به ۲۴ پروژه در شهرستان گناوه برای افتتاح در هفته دولت و دهه فجر امسال شناسایی شده که علاوه بر بهره برداری از آنها این میزان نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: باتوجه به نزدیک بودن هفته دولت تلاش خواهیم کرد که در این مدت با فعال کردن پروژه‌های شاخص آنها را آماده و به مردم شهرستان تقدیم کنیم.

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر اظهار داشت: در تخصیص اعتبارات تملک دارایی شهرستان گناوه و دیگر شهرستان‌های استان وقت و دقت زیادی صرف شده و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در مهلت زمانی مقرر مبادله موافقت نامه‌ها انجام شود.

وی بیان کرد: البته پس از پایان ۳۱ مرداد پروژه‌هایی که مبادله موافقت نامه آنها انجام نشده باشد با نظر فرماندار اعتبار آ نها جابه جا و در اختیار دیگر دستگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

درویشی از تلاش و زحمات فرماندار گناوه که در طول سال پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان و افزایش اعتبارات بوده و در سال گذشته پروژه‌های بسیار خوب و مهم را به نتیجه رساندند تا خدمات رسانی بهتری به مردم صورت گیرد، تقدیر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر