جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۶۵۶
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

فکرشهر: رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با اشاره به حضور تیم‌های استان در رده‌های مختلف در لیگ برتر گفت: بوشهر پایلوت کشور در حوزه داوری و آموزش مربیان فوتبال است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد نجفی عصر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل بازرسی استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار خوبی در فوتبال استان بوشهر وجود دارد که باید از آنها حمایت شود.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فوتبال استان نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌ها است، ادامه داد: امیدواریم با رهنمودها و مدد دستگاه‌های نظارتی و اجرایی استان بتوان فصلی غرور آفرین را برای فوتبال استان دوستداران آن رقم زد.

نجفی اضافه کرد: مجموعه هیئت فوتبال برای کمک جهادی به شاهین و همه نمایندگان فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آماده‌ایم و از هر کوششی دریغ نخواهیم کرد و آماده هر نوع همراهی با مدیران باشگاه‌ها هستیم.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر با تقدیر از همراهی و حمایت‌های مدیریت ورزش استان در عرصه فوتبال افزود: در حوزه داوری و آموزش مربیان در کشور پایلوت هستیم.

وی با بیان اینکه در فوتبال پایه در همه رده‌ها در لیگ برتر تیم داریم خاطرنشان کرد: فقط هشت استان در کشور در لیگ برتر تیم دارند و بوشهر با کمترین جمعیت ۲ لیگ برتری دارد.

نجفی تاکید کرد: بسیار مسروریم که در فوتبال ساحلی و بانوان نیز در لیگ نمایندگانی شایسته داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر