جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۶۷۲
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر گفت: سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری در بوشهر با حضور بیش از ۳۰۰ نفر در شش رشته ورزشی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، داریوش کشتکار صبح امروز در آیین آغاز برگزاری سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری استان بوشهر در رشته تیراندازی با اشاره به استقبال بازنشستگان برای حضور در این رقابت‌ها اظهار داشت: بدون شک یکی از راههای ارتقاء سلامتی توسعه ورزش و توجه به برنامه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه جشنواره ورزشی بازنشستگان در این راستا برگزار شده است افزود: سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری با هدف اشاعه فرهنگ ورزش سلامت محور در دو مرحله استانی و ملی برگزار در استان‌های مختلف برگزار شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر با اشاره به ثبت نام بیش از 300 نفر از بازنشستگان زن و مرد در رقابت‌های ورزشی این جشنواره خاطر نشان کرد: این مسابقات در رشته‌های شطرنج، تنیس روی میز، دارت، تیراندازی، شنا کرال یا قورباغه و دو نیم استقامت 1500 متر در دو بخش خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود.

 کشتکار با اشاره به اعزام نفرات برتر به رقابت‌های کشوری گفت:نفرات برتر این رقابت‌ها همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش عازم  مسابقات کشوری و به استان تهران اعزام  می‌شوند.

وی از برگزاری مسابقات تیراندازی جشنواره ورزشی بازنشستگان در بوشهر خبر داد و بیان کرد: در رقابت‌های تیراندازی با تفنگ بادی در سالن تیراندازی مجموعه شهید بهشتی بوشهر با حضور 52 نفر برگزار شده است.

مدیر صندوق بازنشستگی استان بوشهر تصریح کرد: سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان کشوری تا 26 شهریور ماه ادامه دارد و نفرات برتر به مسابقات کشوری که در تهران برگزار می‌شود راه می‌یابند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر