سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۷۲۱
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

فکرشهر: سرپرست فرمانداری دشتستان با اشاره به آغاز ساخت سد ارغون کلمه گفت: در کمیته برنامه‌ریزی دشتستان ۲۰ میلیارد ریال به عنوان اعتبارات اولیه اجرای این سد تخصیص یافت.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، جواد لقمان‌زاده ظهر امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی و آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه تامین آب آشامیدنی یکی از اولویت‌های مهم مسئولان دشتستان است اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی دشتستان در سال‌های اخیر به ویژه سال قبل تامین آب آشامیدنی است که در این راستا توجه ویژه‌ای برای حل این مشکل شده است.

وی، با قدردانی از توجه استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس برای عبور از مشکلات حوزه آب خاطر نشان کرد: شهر کلمه از مشکلات عدیده‌ای در بخش آب آشامیدنی برخوردار است که با تانکر به این شهر آبرسانی می‌شود.

سرپرست فرمانداری دشتستان از آغاز ساخت سد ارغون کلمه خبر داد و بیان کرد: این سد در راستای تامین آب آشامیدنی شهر کلمه و روستاهای اطراف آن اجرایی شده که با تکمیل و افتتاح سد، تحول شگرفی در این عرصه ایجاد می‌شود.

لقمان‌زاده با اشاره به تشکیل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دشتستان تصریح کرد:در کمیته برنامه‌ریزی دشتستان 20 میلیارد ریال به عنوان اعتبارات اولیه اجرای این سد ارغون کلمه تخصیص یافت.

وی، با بیان اینکه اجرای طرح سد ارغون در راستای رضایت  و خدمات رسانی مطلوب مردم است خاطر نشان کرد: برای تامین آب آشامیدنی شهر کلمه دو حلقه چاه آب حفر و در حال تجهیز است که به‌زودی چاه شماره 2 آن تکمیل و آب آن وارد شبکه شهر کلمه می‌شود.

سرپرست فرمانداری دشتستان بیان کرد: برای حل آب شهرها و روستاهای دشتستان طرح‌های مهمی در بخش‌های نوسازی شبکه، آب شیرین‌کن و سد سازی تدوین و اجرایی شده که مشکلات این حوزه در تابستان امسال کاهش قابل توجهی یافته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر