جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۶۷۲۶
پنجشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

فکرشهر:  استاندار بوشهر گفت: با اجرای طرح‌های متعدد در نقاط مختلف استان، مشکلات تامین آب شرب در استان بوشهر رو به کاهش است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ‌زنی سد ارغون کلمه دشتستان اظهار داشت: تلاش های گسترده‌ای به منظور بهبود وضعیت آب استان بوشهر و رفع کمبودها صورت گرفته است و طرح‌های متعددی در دست اجرا است.

وی از روند رو به کاهش مشکلات تامین آب در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: شهرستان دشتستان سال گذشته مشکلات متعددی در حوزه آب داشت و امسال برنامه ویژه‌ای برای کاهش مشکلات در این شهرستان داشته‌ایم.

استاندار بوشهر از تکمیل طرح‌های مطالعاتی برای ساخت سد ارغون دشتستان خبر داد و بیان کرد: پروژه سدسازی ارغون کلمه دشتستان با اعتبارات استانی و وزارت نیرو در مدت معین ساخته می‌شود

وی با اشاره به اینکه نیمی از اعتبارات استانی مربوط به این طرح تامین شده است، خاطرنشان کرد: قرار است وزارت نیرو هم سهم اعتباری خود در ساخت این پروژه تامین و پرداخت کند.

گراوند کل اعتبار اچرای این طرح را بیش از ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۱۲ میلیارد اعتبار اولیه این طرح تامین شده و این طرح طی مدت ۱۵ ماه تکمیل خواهد شد.

وی با بی نظیر خواندن اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکلات آب استان بوشهر طی یک سال گذشته، افزود: این پروژه نقش مهمی در تقویت سفره‌های زیر زمینی و چاه‌های آب شرب منطقه و رفع مشکل آب این شهر خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر